Krzysztof Cieślikowski

publikacje naukowe i inne opracowania

11.09.2023

* na czerwono w języku angielskim (red color in English) 
* pozycje zwarte - zbordowano (pogrubiono

  1. Cieślikowski K.: Determinanty atrakcyjności pól golfowych jako obiektów sportowych w Polsce. w: Wybrane aspekty marketingu. Uwarunkowania, zmiany i trendy. Red. J. Kantyka, W. Chudy, Wyd. AWF Katowice, Katowice 2023, s. 123 – 141, ISBN 978-83-66308-58-9
  2. Cieślikowski K., Kuczynska G.: Czynniki wpływające na wybór uczelni wyższych przez aktywnych sportowców. w: Menedżerowie w obliczu zmian. Młodzi o sporcie 2023, Red. J. Batorski, S. Kościółek; Wyd. Uniwersytet Jagielloński. Instytut Przedsiębiorczości. Wydanie I, Kraków, wrzesień 2023
    ISBN: 978-83-968699-0-6, s. 69-82
  3. Cieślikowski K.: Rynek turystyki biznesowej w Katowicach w latach 2020-2022. Katowice Convention Bureau, Katowice 2023
  4. Cieślikowski K.: Business Tourism Market in Katowice in the Years 2020-2022. Katowice Convention Bureau, Katowice 2023
  5. Cieślikowski K., Chudy W., Kantyka J., Mikrut G., Roczniok R.: Oczekiwania mieszkańców Miasta Katowice wobec założeń programowych Europejskiego Miasta Nauki Katowice 2024 w dziedzinie kultury fizycznej, sportu i rekreacji. Raport z badan. Wyd. AWF Katowice, 2023
  6. Cieślikowski K., Brusokas A.: Identyfikacja wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań atrakcyjności parków wodnych jako produktów turystycznych destynacji. Turyzm/Tourism, 32(1), Łódź 2022, s. 39–58. https://doi.org/10.18778/0867-5856.32.1.02
  7. Cieślikowski K., Brusokas A.: The identification of internal and external attractiveness factors for water parks as tourist destination products. Turyzm/Tourism, 32 (1), Łódź 2022, s. 39–58.
  8. Cieślikowski K.: Strategia rozwoju sportu miasta Tychy na lata 2021-2025. UM Tychy, MOSiR Tychy, Tychy 2021
  9. Cieślikowski K.: Sport Management Problems in Post Industrial Regions on Example of Cities in Silesia Province. Innovative (Eco-) Technology, Entrepreneurship and Regional Development. Conference proceedings, No 5., Kaunas 2021, ISSN 2538-7936, s. 20-26 (eng. ver.)
  10. Cieślikowski K., Debis J., Gonera H., Zmyślony P.: Tourism Policy of the City of Warsaw. Technical Report, City of Warsaw, Warsaw 2020,
  11. Cieślikowski K., Debis J., Gonera H., Zmyślony P.: Polityka turystyczna miasta stołecznego Warszawy. Raport, Miasto Stołeczne Warszawa, Warszawa 2020,
  12. Cieślikowski, K.: The Impact of Covid-19 on the Development of Event Market on the Example of the City of Katowice in Poland. Innovative (Eco-) Technology, Entrepreneurship and Regional Development. Conference proceedings, No 4., Kaunas 2020, ISSN 2538-7936, s. 4-9 (eng. ver.)
  13. Cieślikowski, K., Brusokas, A. (2020). Selected Attractiveness Factors of Academic Conferences as a Product on the International Tourism Market Turyzm/Tourism, 30(1), 13- 20. https://doi.org/10.18778/0867-5856.30.1.13  (eng. ver.)
  14. Cieślikowski K., Brusokas A.: Wybrane czynniki atrakcyjności konferencji naukowych jako produktów systemowych na międzynarodowym rynku turystycznym. Turyzm/Tourism, 30(1), 2020, pp 13-20. https://doi.org/10.18778/0867-5856.30.1.02
  15. Cieślikowski K.: Rynek turystyki biznesowej w Katowicach w 2019 roku. Badanie rynkowe uczestników spotkań konferencyjnych. Convention Bureau Katowice, Katowice 2020; DOI: 10.13140/RG.2.2.30801.97125
  16. Cieślikowski K.: The Role of Public Administration in the Development of The Sport Market on the Example of The City of Tychy in Poland. Kauno Kolegija / University of Applied Sciences, Kaunas 2019, ISSN 2538-7936, pp. 30 - 36 (eng. ver.)
  17. Cieślikowski K.: Rola bezpieczeństwa w zarządzaniu produktem turystycznym. w.: Przedsiębiorczość i Zarządzanie, XX, zeszyt 2, cz. 2, Wydawnictwo SAN, Warszawa 2019, ISSN 2543-819, s. 25-38
  18. Cieślikowski K., Brusokas A.: Meetings Industry In Kaunas. Market research of international conference participants on the example of Erasmus+ International Week 2018 in Kauno Kolegija / University of Applied Sciences, wyd. AWF Katowice, Katowice 2019, ISBN 978-83-64036-98-9, (eng. ver.) book
  19. Cieślikowski K.: Problemy rozwoju turystyki biznesowej poza dużymi miastami na przykładzie Wisły. w: Turystyka w wymiarze międzynarodowym, regionalnym i lokalnym. Red. M Bajgier-Kowalska, I. Kapera. Krakowska Akademia, Kraków 2019, ISBN 978-83-66007-11-6, s. 111-127
  20. Cieślikowski K.: Rynek turystyki biznesowej w Katowicach w 2018 roku. Badanie rynkowe uczestników spotkań konferencyjnych. Katowice Convention Bureau, Katowice 2019
  21. Cieślikowski K.: Segmentacja uczestników spotkań konferencyjnych jako podmiotów na rynku turystyki biznesowej. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 535, UE Wrocław, Wrocław 2018, s. 26–35
  22. Cieślikowski K.: Meetings Industry in Second Tier Cities. Innovative (Eco-) Technology, Entrepreneurship and Regional Development. Conference proceedings, Nr 2., Kaunas 2018, ISSN 2538-7936, s. 35–40, (eng. ver.)
  23. Cieślikowski K., Kantyka J.: Wybrane problemy zarządzania marketingowego grawitacyjnymi torami saneczkowymi jako produktami na rynku turystycznym w Polsce. Przedsiębiorczość i zarządzanie. Tom XIX, Zeszyt 9, Część III, SAN, Warszawa 2018, s. 57–71
  24. Cieślikowski K., Kantyka J.: Organizacja i koncepcja marketingu w przedsiębiorstwach rekreacyjnych na przykładzie fitness klubów z województwa śląskiego. Przedsiębiorczość i zarządzanie. Tom XIX, Zeszyt 9, Część III, SAN, Warszawa 2018, s. 103-119
  25. Cieślikowski K.: Zewnętrzne uwarunkowania zarządzania marketingowego produktem hotelu na rynku turystyki biznesowej w Katowicach. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia Geographica 11(2017), DOI: 10.24917/20845456.11.4, s. 44–56
  26. Cieślikowski K., Kantyka J.: Fitness Market In Poland and Its Determinants. European Journal of Service Management, Vol. 26, 2/2018, DOI: 10.18276/ejsm.2018.26-05, s. 37–44 (eng. ver.)
  27. Cieślikowski K.: Rynek turystyki biznesowej w Katowicach w 2017 roku. Katowice Convention Bureau. Katowice 2018
  28. Cieślikowski K.: Wydarzenia biznesowe jako produkty współczesnych stadionów sportowych. w: Kwartalnik Naukowy Uczelni Vistula, Vistula, Warszawa 2018, nr 1 (55), s. 123-136
  29. Cieślikowski K.: Nowoczesne obiekty sportowe jako atrakcyjne produkty turystyczne regionu. Przedsiębiorczość i Zarządzanie, XVIII, Wydawnictwo SAN, Warszawa 2017, s. 347–361
  30. Cieślikowski K.: The impact of the international congress centre on the business tourism market in Katowice. w: Kwartalnik Naukowy Uczelni Vistula. nr 4, Warszawa 2017, s. 175-185, (EN ver.),
  31. Cieślikowski K.: Globalizacja wobec rozwoju turystyki biznesowej. w: Problemy współczesnego rynku – turystyka i rekreacja oraz zrównoważony rozwój. Red. M. Żemła, Globalna Gospodarka, Zarządzanie, Prawo i Administracja. Zeszyty Naukowe Wydziału Zarządzania GWSH w Katowicach, nr 7, Katowice 2017, s. 9-23, ISSN 2451–4535
  32. Cieślikowski K., Kantyka J., Herman D.: Rola sportowych imprez masowych w rozwoju turystyki w Polsce w latach 2013-2016. Przedsiębiorczość i Zarządzanie, XVIII, Wydawnictwo SAN, Warszawa 2017, s. 249–263, ISSN 2543-8190
  33. Cieślikowski K.: Rola wydarzeń w promocji regionów turystycznych. Prace Naukowe UE we Wrocławiu, 473/2017, ISSN 1899-3192, DOI: 10.15611/pn.2017.473.10 , s. 117–127
  34. Cieślikowski K., Brusokas A.: Determinants of Effective Management in the Sport with the Use of Large Sport Arenas in Selected Cities. European Journal of Service Management Vol. 21, 1/2017, ISSN: 2450-8535, DOI: 10.18276/ejsm.2017.21-01, s. 5–10, (eng. ver.)
  35. Cieślikowski K.: Business Tourism Market in Katowice in 2016. Convention Bureau Katowice, Katowice 2017(eng. ver.)
  36. Cieślikowski K.: Rynek turystyki biznesowej w Katowicach w 2016 roku. Badanie rynkowe uczestników spotkań konferencyjnych. Convention Bureau Katowice, Katowice 2017
  37. Cieślikowski K.: Event marketing. Podstawy teoretyczne i rozwiązania praktyczne AWF Katowice, 2016; ISBN 978-83-64036-88-0, ksiązka
  38. Cieślikowski K., Drzyźla M.: Zarządzanie procesami pionu recepcyjnego hotelu w świetle sondażu diagnostycznego (Management of operational processes in the light of the diagnostic at Hall Division). w: Problemy potencjału społecznego organizacji turystycznych, sportowych i ratowniczych w spektrum wielowymiarowych aspektów zarządzania. AWF Katowice 2016, T. 2, red. K. Mrozowicz, P. Halemba, s. 175-211
  39. Cieślikowski K., Halemba P., Kucharski M.: Analiza strategii marketingowej touroperatora na przykładzie Biura Podróży Plus. w: Problemy potencjału społecznego organizacji turystycznych, sportowych i ratowniczych w spektrum wielowymiarowych aspektów zarządzania. T. 2, red. K. Mrozowicz, P. Halemba, AWF Katowice 2016, s. 33-49, ISBN 978-83-64036-32-3
  40. Cieślikowski K.: Program rozwoju sportu miasta Tychy na lata 2016-2020. UM Tychy, MOSiR Tychy 2016
  41. Cieślikowski K.: Wybrane aspekty zarządzania DPS na rynku usług dla osób starszych w Polsce w: Przegląd Współczesnych Problemów Zarządzania. Nr 2, AWF Katowice 2016, s. 33-49, ISSN 2543–6325
  42. Cieślikowski K.: Koncentracja geograficzna obiektów spotkań a rozwój przemysłu wydarzeń w województwie śląskim w: Ekonomiczne Problemy Turystyki. 3/2016 (35), Wyd. Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2016, s. 147-159; ISSN 1644-0501
  43. Cieślikowski K., Kantyka J.: Spotkania konferencyjne jako produkt na rynku usług edukacyjnych w Polsce. w: Sport i turystyka jako przedmiot wielofunkcyjnych analiz we współczesnej rzeczywistości. red. J. Kantyka; wyd. AWF Katowice, Katowice 2016, s. 163-176.
  44. Cieślikowski K., Kantyka J., Kucharski M.: Potrzeby aktywności fizycznej mieszkańców Żywca jako przesłanka tworzenia strategii rozwoju sportu w analizowanym mieście na lata 2015-2025. w: Sport i turystyka jako przedmiot wielofunkcyjnych analiz we współczesnej rzeczywistości. red. J. Kantyka; wyd. AWF Katowice, Katowice 2016, s. 91- 111.
  45. Cieślikowski K.: Rozwój koopetycji w przemyśle spotkań, materiał z konferencji w ramach Meetings Week Poland 2016, Stadion Narodowy, Warszawa 17-03-2016
  46. Cieślikowski K.: Raport. Rynek turystyki biznesowej w Katowicach w 2015 roku., Convention Bureau Katowice, 2016
  47. Cieślikowski K.: Zarządzanie turystyką biznesową. Wybrane aspekty globalne i lokalne, AWF Katowice, 2015; ISBN: 978-83-64036-57-6; (ksiązka)
  48. Cieślikowski K.: Business Tourism as Innovative Product for Destinations, Innovative (Eco-) Technology, Entrepreneurship and Regional Development. Conference proceedings, Kaunas 2015. ISBN 978-9955-27-479-7, (eng. ver.) 
  49. Cieślikowski K.: Kierunki rozwoju przemysłu wydarzeń w Katowicach na lata 2016 - 2020, Wydział Promocji Urzędu Miasta Katowice, Katowice 2015
  50. Cieślikowski K.: Miernik atrakcyjności spotkań konferencyjnych i wydarzeń biznesowych. w: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław, 2015, s. 137-145; DOI: 10.15611/pn.2015.379.13
  51. Cieślikowski K.: Business Tourism as a Product for Kaunas and Katowice. Kaunas Tourism Information Center and Conference Bureau - Kaunas (Lithuania), September 24, 2015, (eng. ver.)
  52. Cieślikowski K.: Koncentracja geograficzna obiektów konferencyjnych - szanse i zagrożenia dla województwa śląskiego. Prezentacja na Konferencji Silesia Meetings Challenge, Katowice, 17 wrzesień 2015
  53. Cieślikowski K.: Komercjalizacja obiektów sportowych - przykłady dobrych praktyk. Materiał konferencyjny: II Konferencji Menadżerów Sportu, AWF Katowice, 14 maj 2015
  54. Cieślikowski K.: Miernik atrakcyjności wydarzeń. Prezentacja na konferencji: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca., Szklarska Poręba, 17 marzec 2015
  55. Cieślikowski K., Kantyka J.: Wykorzystanie wielkich wydarzeń w promocji miasta – na przykładzie Katowic. w: Marketing miejsc - teraźniejszość czy przyszłość? Zeszyty Naukowe nr 40, Uczelnia Vistula, Warszawa 2015, s. 29-42; ISSN 2353-2688
  56. Cieślikowski K.: Rynek turystyki konferencyjnej. Tom II. Funkcjonowanie i rozwój w Polsce. Wyd. AWF Katowice, Katowice 2014 (ksiązka)
  57. Cieślikowski K.: Business tourism market in Katowice in 2014. Conference participants market research (eng. ver.) Katowice Convention Bureau, Katowice, december 2014
  58. Cieślikowski K.: Rynek turystyki biznesowej w Katowicach w 2014 roku. Badanie rynkowe uczestników spotkań konferencyjnych. Raport. Katowice Convention Bureau, Katowice, grudzien 2014
  59. Cieślikowski K.: Wpływ turystyki biznesowej na rozwój Katowic w świetle badań uczestników spotkań konferencyjnych. w: Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce. Red. K. Celuch. SGTiR, Warszawa 2014, s. 23-37,  ISBN 978-83-63469-05-4
  60. Cieślikowski K.: Ekonomiczne skutki spotkań konferencyjnych. W: Innowacje w przemyśle spotkań. red.: A. Grzegorczyk, J. Majewski, S. Wróblewski. Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2014, s. 109-128
  61. Cieślikowski K.: Rynek turystyki konferencyjnej. Tom I. Podstawy teoretyczne. Funkcjonowanie i rozwój na świecie. Wyd. AWF Katowice, Katowice 2014, ISBN 978-83-64036-28-6 (ksiązka)
  62. Cieślikowski K.: Rozwój koopetycji w przemyśle spotkań. materiał dla SKKP, Warszawa 2014, (plik pdf)
  63. Cieślikowski K., Kantyka J.: Współczesne obiekty sportowe jako podmioty na rynku turystyki biznesowej w Polsce. W: Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego, ZN NR 805 Ekonomiczne Problemy Turystyki nr 1(25), Szczecin 2014, s. 147 - 163
  64. Cieslikowski K., Grzeganek-Więcek B., Hadzik A., Kantyka J.: Anatomia funkcjonowania organizacji sportowych i turystycznych. Wyd. AWF Katowice, Katowice 2014, ISBN 978-83-64036-25-5 (książka)
  65. Cieślikowski K.: Elementy CSR w funkcjonowaniu i rozwoju przedsiębiorstw turystycznych. Fundacja Każdy z nas, Kraków 2014 (opublikowano w: www.odpowiedzialni-w-biznesie.pl (26.11.2014)
  66. Cieslikowski K.: Rynek turystyki biznesowej w Katowicach w 2013 roku. Badanie rynkowe uczestników spotkań konferencyjnych. Raport. Convention Bureau Katowice, grudzień 2013, DOI: 10.13140/RG.2.2.16810.59844
  67. Cieślikowski K.: Business tourism market in Katowice in 2012. Conference participants market research. Katowice Convention Bureau, Katowice, december 2012
  68. Cieślikowski K.: Rynek turystyki biznesowej w Katowicach w 2012 roku. Badanie uczestników spotkań konferencyjnych. Katowice Convention Bureau, Katowice, grudzien 2012; DOI: 10.13140/RG.2.2.26614.78408
  69. Cieślikowski K., Kantyka J.: Analiza materialnego potencjału usługowego dla rozwoju turystyki konferencyjnej w województwie śląskim. w: Zeszyty Metodyczno-Naukowe nr 34, Sport i turystyka, aspekty społeczne, ekonomiczne i prawne. red. J. Kantyka, AWF Katowice, Katowice 2012, s. 163-181, ISSN 0867-7751
  70. Cieślikowski K.: Problemy badania rynku turystyki konferencyjnej w Polsce. w: Zeszyty Metodyczno-Naukowe nr 34, Sport i turystyka, aspekty społeczne, ekonomiczne i prawne. red. J. Kantyka, AWF Katowice, Katowice 2012, s. 83-111, ISSN 0867-7751
  71. Cieślikowski K.: Rynek spotkań konferencyjnych i wydarzeń w Katowicach w 2011 roku. Raport 09.2012. Katowice Convention Bureau, Katowice wrzesień 2012; DOI: 10.13140/RG.2.2.29052.72324
  72. Cieślikowski K.: Rola convention bureau w rozwoju turystyki biznesowej w regionie na przykładzie miasta Katowice. W: Materiały pokonferencyjne: Konsument na rynku turystycznym: informacja turystyczna w Europie. red. D. Chudy-Hyski, M. Żemła. GWSH, Katowice 2012; ISBN: 978-83-60953-51-8
  73. Cieślikowski K.: Województwo śląskie jako atrakcyjna destynacja na rynku turystyki konferencyjnej. W: Instrumenty, strategie i wyzwania w przyciąganiu kongresów do miast nie będących stolicami. red. A. Panasiuk: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 626, Ekonomicnze problemy turystyki nr 15, Szczecin 2011, s. 35-46
  74. Cieślikowski K.: Turystyka biznesowa - województwo śląskie. Katowice Convention Bureau, Katowice 2011, DOI: 10.13140/RG.2.2.29472.15367
  75. Cieślikowski K.: Rynek spotkań konferencyjnych i wydarzeń w Katowicach w 2010. Raport 2011. Katowice Convention Bureau, Katowice 2011; DOI: 10.13140/RG.2.2.12694.93769
  76. Cieślikowski K.: Hotele jako kluczowe podmioty w procesie kształtowania oferty na rynku turystyki konferencyjnej. W: Turystyka biznesowa. Zeszyty naukowe nr 24, Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna, Warszawa 2010, s. 7–23
  77. Cieślikowski K: Problemy badania rynku turystyki konferencyjnej na świecie. w: Zeszyty Naukowe Katedry Turystyki GWSH nr 44, red. M. Żemła, M. Hyski, Katowice 2010, s. 45-66,
  78. Cieślikowski K: Rola hoteli w procesie kształtowania produktu na rynku turystyki konferencyjnej w województwie śląskim. w: Zeszyty Naukowe Katedry Turystyki GWSH nr 40, red. M. Żemła, D. Chudy-Hyski, Katowice 2010, s. 91-111
  79. Cieślikowski K.: Turystyka biznesowa jako atrakcyjny produkt w marketingu destynacji polskich. Materiały konferencyjne. MPI Poland, Wrocław 2009, DOI: 10.13140/RG.2.2.11593.93285 
  80. Cieślikowski K., Chudy-Hyski D., Żemła M.: Jakość oferty polskich ośrodków narciarskich. w: Ekonomia (Ekonomia. Rynek, Gospodarka, Społeczeństwo), nr 21, Uniwersytet Warszawski, Warszawa 2008, s. 172­-197
  81. Cieślikowski K.: Convention bureau - skuteczne narzędzie promocji Euro 2012. Rynek Turystyczny nr 8, 2008,
  82. Cieślikowski K.: Rynek incentive w Polsce. Rynek Turystyczny nr 11, 2008,
  83. Cieślikowski K.: Czynniki i sposoby kształtowania cen produktu na rynku turystyki konferencyjnej. Zeszyty Naukowe Katedry Turystyki GWSH, Nr 39, Red. M. Żemła, D. Chudy-Hyski, GWSH, Katowice 2008, s. 124-147
  84. Cieślikowski K., Celuch K.: Zasady funkcjonowania Convention and Visitors Bureau. Zeszyty Naukowe Katedry Turystyki GWSH nr 39, Red. M. Żemła, D. Chudy-Hyski, GWSH, Katowice 2008, s. 46-58
  85. Cieślikowski K., Chudy-Hyski D., Żemła M.: Badanie preferencji narciarzy jako postawa kształtowania jakości oferty ośrodków narciarskich. w: Zeszyty Naukowe GWSH nr 29, Red. T. Żabińska, GWSH Katowice 2006, s.43-57
  86. Cieślikowski K.: Możliwości rozwoju turystyki konferencyjnej w gminach południowej Polski. w: Zeszyty Naukowe GWSH nr 29, Red. T. Żabińska, GWSH Katowice 2006, s.58- 79
  87. Cieślikowski K.: Industrializacja Górnego Śląska jako czynnik rozwoju turystyki biznesowej. w: Dziedzictwo przemysłowe jako atrakcyjny produkt dla turystyki i rekreacji. Doświadczenia krajowe i zagraniczne. Materiały pokonferencyjne z Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Praktycznej. Zabrze 2005, s. 73-79
  88. Cieślikowski K.: Uwarunkowania rozwoju turystki konferencyjnej w województwie śląskim. Zeszyty Naukowe. Nr 26, Red. T. Żabińska, GWSH Katowice, 2005, s. 94-113
  89. Cieślikowski K.: Uwarunkowania strategii marketingowej firmy usłgowej na rynku międzynarodowym. W: Uwarunkowania środowiskowe strategii marketingowych w wybranych sektorach gospodarki, pod red. L. Żabińskiego, Studia Ekonomiczne Nr 27, Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego w Katowicach 2003, s. 7-33
  90. Cieślikowski K., Żemła M.: Pozycjonowanie obszaru recepcji turystycznej z wykorzystaniem map percepcji. w: Marketing i Rynek nr 2/2002, s. 20 – 28
  91. Cieślikowski K., Żabińska T.: Turystyka kongresowa – aspekty globalne i regionalne. W: Marketing – przełom wieków. Paradygmaty, Zastosowania. tom II. red. K. Mazurek- Łopacińska, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu nr 852, t. 2, Wrocław 2000, s. 278-287

Wybrane pozycje niebublikowane:

  1. Cieślikowski K.: Turystyka czasu wolnego w Katowicach. Badanie uczestników ruchu turystyki czasu wolnego. Raport, Wydział Promocji Urzędu Miasta Katowice, Katowice 2023
  2. Cieślikowski K.: Rynek wydarzeń w największych miastach Polski. Raport - Etap II. Unia Metropolii Polskich, Warszawa 2023
  3. Cieślikowski K.: Rynek wydarzeń w największych miastach Polski. Raport - Etap I. Unia Metropolii Polskich, Warszawa 2022
  4. Cieślikowski K.: Turystyka czasu wolnego w Katowicach. Stan aktualny i możliwości rozwoju. Raport, Wydział Promocji Urzędu Miasta Katowice, Katowice 2022
  5. Cieślikowski K.: Ocena jakości usług realizowanych w obiektach sportowych MOSiR w Tychach, MOSiR. Tychy 2022
  6. Cieślikowski K.: Raport z analizy wniosków o dotacje celową. Projekty na rzecz rozwoju sportu w mieście Tychy planowane do realizacji w 2023 r. MOSiR Tychy 2022
  7. Cieślikowski K.: Strategia rozwoju sportu miasta Ruda Śląska na lata 2021-2025. UM Ruda Śląska, 2021
  8. Cieślikowski K, Ardeńska A, Kosmala G., Tomik R., Vierek A.: Wpływ pandemii COVID-19 na funkcjonowanie branży turystycznej w województwie śląskim. Badania pilotażowe. Raport z badań. Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, AWF Katowice, 2020
  9. Cieślikowski K., Kantyka J.: Sytuacja ekonomiczna i potrzeby organizatorów sektora mice w Katowicach i regionie w czasach pandemii. Raport z badań. AWF Katowice, Katowice 2020
  10. Cieślikowski K.: Raport z analizy wniosków o dotacje celową. Projekty na rzecz rozwoju sportu w mieście Tychy planowane do realizacji w 2018 r. MOSiR Tychy 2017
  11. Cieślikowski K.: Kierunki rozwoju przemysłu wydarzeń w Katowicach w latach 2016 - 2020. UM Katowice, 2016
  12. Cieślikowski K.: Komercjalizacja obiektów sportowych w warunkach współczesnej gospodarki rynkowej. MDDP Akademia Biznesu, Warszawa 2016
  13. Cieślikowski K.: Analiza wybranych uwarunkowań rozwoju rynku eventów biznesowych i edukacyjnych dla podejmowania decyzji inwestycyjnych i zarządzania wielofunkcyjnymi obiektami gastronomicznymi na terenie województwa podkarpackiego. Business Destination Alliance Krzysztof Cieślikowski, Rzeszów 2016
  14. Cieślikowski K., Mrozowicz K.: Analiza makrootoczenia domów pomocy społecznej dla osób starszych w aspekcie podejmowania decyzji inwestycyjnych i zarządzania nimi na terenie województwa podkarpackiego. Business Destination Alliance Krzysztof Cieślikowski, Rzeszów 2016
  15. Cieślikowski K.: Analiza skuteczności i efektywności wydatków na promocję miasta Katowice z wykorzystaniem wydarzeń odbywających się na terenie Międzynarodowego Centrum Kongresowego. Wydział Promocji Urzędu Miasta Katowice, Katowice 2016
  16. Cieślikowski K.: Badanie rynkowe na potrzeby oszacowania popytu i możliwości rozwoju biznesu – Oscar’s Bar przy Hotelu Andel’s Cracow. Business Destination Alliance Krzysztof Cieślikowski, Kraków 2015
  17. Cieślikowski K.: Metodyka wyliczenia kwoty na zakup przez Miasto Katowice świadczeń promocyjnych związanych z realizowanymi w mieście wielkimi wydarzeniami. Propozycja sposobów weryfikacji założeń przyjętych dla oceny zmiennych (cech) wpływających na atrakcyjności wydarzeń w Katowicach. Wydział Promocji Urzędu Miasta Katowice, Katowice 2015
  18. Cieślikowski K.: Analiza rynkowa obszaru inwestycyjnego Gdynia – ulica Morska. Europejski Instytut Nieruchomości, Warszawa 2015
  19. Cieślikowski K.: Przemysł spotkań w Tychach. Raport 2014. UM Tychy, Tychy 2014
  20. Cieślikowski K.: Analiza rynkowa obszaru inwestycyjnego Park Usługowo-Handlowy Arena Biznesu w Gliwicach. KrakInwest, Kraków 2014

 

    Pliki do pobrania
    Publikacje dawne spis z linkami do plików

    Partnerzy

    1.png<2.png3.pngpion-1.jpg
    rgblogo-metropolia-pelne-fuksja-1000px.jpg6.png

    Ta strona używa cookies
    Strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony oraz prawidłowego działania wtyczek społecznościowych (Facebook), a ponadto w celu umożliwienia działania narzędzi analitycznych (Matomo). Jeżeli wyrażają Państwo zgodę na wszystkie wykorzystywanie plików cookies, prosimy o kliknięcie w przycisk „Akceptuję wszystkie”. Jeżeli chcieliby Państwo zmodyfikować działanie plików cookies, prosimy wybranie, na które pliki cookies wyrażają Państwo zgodę przez zaznaczenie odpowiedniego pola poniżej. Ponadto w razie problemów instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek oraz szczegółowe informacje na temat działania plików cookies znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności  
    (w części pod nazwą „Pliki cookies”).”

    Zapisano
    Zapisano