Konferencje SKN
KOMUNIKAT III
(aktualizacja 24.04.2024)
I Międzynarodowa Konferencja Studenckich Kół Naukowych i Doktorantów
"Zagadnienia kultury fizycznej i zdrowia w badaniach młodych naukowców”
Termin 9-10 maj 2024 r.
Miejsce: Hotel Diament Ustroń
Zdrojowa 3/1, 43-450 Ustroń
Organizator: Zarząd Studenckiego Ruchu Naukowego AWF im. Jerzego Kukuczki w
Katowicach
Patronat honorowy:
J.M. Rektor AWF Katowice - prof. dr hab. Grzegorz Juras
„Projekt Międzynarodowa Konferencja Studenckich Kół Naukowych i Doktorantów został dofinansowany przez Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię”
Cel konferencji: stworzenie interdyscyplinarnego forum do prezentacji osiągnięć
naukowych studentów i doktorantów w dziedzinie kultury fizycznej i zdrowia.
Zgodnie z głównymi kierunkami badawczymi Uczelni obszary tematyczne i zagadnienia konferencji obejmują biomedyczne i biopsychospołeczne uwarunkowania aktywności fizycznej oraz analiza efektywności i optymalizacja procesów szkolenia sportowego, wychowania fizycznego i rekreacji ruchowej oraz fizjoterapii, w tym m.in. także: e-sport, rekreacja, turystyka, sport osób niepełnosprawnych, adaptowana aktywność fizyczna, edukacja zdrowotna, zarządzanie w sporcie, dietetyka w sporcie, wpływ pandemii na kondycję fizyczną społeczeństwa.
Organizacja
KOMITET ORGANIZACYJNY KONFERENCJI
dr hab. Prof. AWF Kajetan Słomka - przewodniczący
mgr Magdalena Kaszuba
Agata Latocha
Jonatan Helbin
KOMITET NAUKOWY KONFERENCJI
Dr hab. Prof. AWF Bogdan Bacik – przewodniczący
Prof. dr hab. Grzegorz Juras
Prof. dr hab. Adam Zając
Prof. dr hab. Andrzej Małecki
Prof. dr hab. Aleksandra Żebrowska
Prof. dr hab. Arkadiusz Stanula
Dr hab. Prof. AWF Ilona Pokora
Dr hab. Prof. AWF Michał Krzysztofik
Dr hab. Prof. AWF Grzegorz Sobota
Dr hab. Prof. AWF Andrzej Swinarew
Dr hab. Agnieszka Opala-Berdzik
Dr Anna Brachman
Dr Justyna Michalska
Dr Michał Pawłowski
Dr Barbara Rosołek
Dr Piotr Halemba, prof. AWF Katowice
Dr Michał Kucharski
Dr Jarosław Bączyk
Dr Agnieszka Chęcińska-Kopiec
Dr Krzysztof Skalik
Ramowy plan konferencji:
Szczegółowy plan konferencji zostanie ogłoszony po 25 kwietnia!
9 maja Czwartek
9:00-9:30 – Wgrywanie prezentacji
9:30-9:45 – Uroczyste otwarcie konferencji (Sala C)
9:45-10:30 – Wykład inauguracyjny (Sala C)
10:30-11:30 – Prezentacje równoległe w Sesji 1 i 2 (Sala C – Szkoła Doktorska i D - Studenci)
11:30-11:50 – Przerwa kawowa
11:50-12:50 – Prezentacje Studenckie (Sala C i D)
13:00-14:00 – Lunch
14:10-15:00 – Prezentacje Studenckie (Sala C i D)
18:30 - Uroczysta kolacja
10 maja Piątek
8:00-9:00 – Śniadanie
9:00-10:40 – Prezentacje - Sesja Zarządzania
10:40-11:00 – Przerwa
11:00-12:50 – Prezentacje - Sesja Międzynarodowa
14:00 – Ogłoszenie wyników
15:00 – Lunch i wyjazdy
Termin przesłania streszczeń:
przedłużony do 25 kwietnia 2024 r.
Streszczenia na Konferencję prosimy kierować na adres:
skn.konferencja@awf.katowice.pl
Formy prezentacji prac: prezentacja Power point, prezentacja ustna (7 minut)
Wymogi edytorskie streszczenia (zgłaszanych doniesień; załącznik 1 do
komunikatu I):
- Tekst powinien być przygotowany w edytorze Microsoft Word w języku
polskim lub angielskim; plik powinien być nazwany nazwiskiem i imieniem pierwszego autora np.: KowalskiJan.doc lub docx. - Maksymalna objętość - 250 słów (do jednej strony A4).
- Układ treści powinien zawierać: tytuł doniesienia, imię i nazwisko autora
(autorów), Nazwę SKN (jeśli dotyczy) oraz imię i nazwisko opiekuna naukowego - Treść powinna zostać podzielona na rozdziały: Wprowadzenie i cel pracy,
Materiał i metody, Wyniki, Wnioski, 3 słowa kluczowe bez powtarzania
tytułowych, - Tytuł doniesienia wyśrodkowany, czcionka Times New Roman, rozmiar 14 p.,
- styl pogrubiony.
- Autor/autorzy – tekst wyśrodkowany, czcionka Times New Roman, rozmiar 12, styl kursywa.
- Nazwa SKN i opiekun naukowy - czcionka Times New Roman, rozmiar 12 p., styl normalny.
- Tekst treści streszczenia wyjustowany z włączoną opcją automatycznego
dzielenia wyrazów, czcionka Times New Roman, rozmiar 12 p., pojedynczy odstęp między wierszami w akapicie; marginesy 2,5 cm; - Tytuły rozdziałów wyróżnione pogrubieniem.
- Nie umieszczać tabel ani wykresów.
Bieżące informacje dotyczące Konferencji można odnaleźć na stronie
https://awf.katowice.pl/nauka/studencki-ruch-naukowy/konferencje-skn
Informacje dodatkowe:
- Uwaga! Udział czynny w konferencji dla prezentujących podczas obrad jest bezpłatny w ramach Obchodów Europejskiego Miasta Nauki – konieczna jest rejestracja w wyznaczonym terminie.
- Opłata za udział w bierny (Bez wystąpienia - liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń):
- Studenci – 50 zł
- Doktoranci – 100 zł
(wpłaty należy dokonać na konto AWF im. J. Kukuczki w Katowicach do dnia 20 Kwiecień 2022:
ING Bank Śl. O/Katowice 54 1050 1214 1000 0007 0000 7784
Tytułem: Imię i nazwisko – Międzynarodowa Konferencja Studenckich Kół Naukowych i Doktorantów)
Organizator zapewnia uczestnikom: zakwaterowanie i wyżywienie podczas
- konferencji, książeczkę streszczeń oraz certyfikat uczestnictwa w wersji PDF.
- Organizator przyjmuje wyłącznie prace, których pierwszymi autorami są
studenci (również członkowie Szkół Doktorskich) oraz absolwenci studiów I lub II stopnia w roku akademickim 2023/2024, pod warunkiem, że byli
studentami w trakcie realizowania zgłaszanej pracy. - Przewidziane są nagrody dla Laureatów prac wyróżnionych podczas
Konfere
Do zobaczenia w Ustroniu!
Stowarzyszenie Młodych Naukowców zaprasza studentów, doktorantów i młodych naukowców do wzięcia udziału w Ogólnopolskiej Konferencji
Konferencja odbędzie się on-line 24 maja 2024 r. Uczestnicy mogą wygłosić referat lub zaprezentować poster. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: https://www.naukowcy.org.pl/polish-scientific-conference-nature-2024/ (wydarzenie na FB: https://fb.me/e/4eqd3nquh).
W plikach do pobrania I Komunikat, regulamin udziału w Konferencji oraz wzór streszczenia.
Zapraszamy do udziału w III Interdyscyplinarnej Studenckiej Konferencji Naukowej „Statystyka na co dzień”, organizowanej przez Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej w partnerstwie z Filią Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie. Konferencja odbędzie się w terminie 10 maja 2024 r. w formie hybrydowej, czyli stacjonarnie w budynku Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej oraz za pośrednictwem platformy internetowej Microsoft Teams. Udział w Konferencji jest bezpłatny. Celem konferencji jest stworzenie możliwości zaprezentowania osiągnięć naukowych, wyników badań oraz wymiana doświadczeń w zakresie wykorzystania narzędzi statystycznych. Konferencja jest adresowana do studentów studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz słuchaczy szkół doktorskich. Uczestnicy będą mogli zaprezentować swoje osiągnięcia w obszarze wykorzystania narzędzi statystycznych w różnych obszarach nauki.
Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji poprzez wypełnienie zgłoszenia uczestnictwa w terminie do 25.04.2024 r. poprzez formularz:
https://forms.office.com/e/sWqDNY6PA5
Artykuły, przesłane na adres mailowy organizatorów (wiz.konferencjaiskn@pb.edu.pl) do dnia 15.05.2024 r., spełniające wymogi redakcyjne, które uzyskają pozytywne recenzje, zostaną wydane w czasopiśmie „Akademia Zarządzania” (20 pkt).
Szczegółowe informacje dotyczące Konferencji znajdą Państwo na stronie:
https://wiz.pb.edu.pl/nauka-i-badania/konferencje-i-seminaria/iskn-statystyka/
dr inż. Anna M. Olszewska, prof. PB
Przewodnicząca Komitetu Organizacyjnego
III ISKN „Statystyka na co dzień”
Komitet Organizacyjny Zakładu Turystyki i Rekreacji oraz Studenckie Koło Naukowe „Z Plecakiem Przez Świat” w Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II serdecznie zaprasza do udziału na Jubileuszową X Ogólnopolską Konferencję Studenckich Kół Naukowych „KOŁA NAUKOWE – SZKOŁĄ TWÓRCZEGO DZIAŁANIA”, która odbędzie się w dniu 20 maja 2024r. Komunikat konferencji w załączniku.
Studenckie Towarzystwo Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu zaprasza do uczestnictwa w VII Ogólnopolskiej Konferencji dla Młodych Naukowców "Wieczór Naukowca 2024 - Wokół Człowieka” pod honorowym patronatem JM Rektora AWF prof. dr. hab. Andrzeja Rokity.
Konferencja odbędzie się w środę 5 czerwca 2024 roku w trybie stacjonarnym.
Celami konferencji są:
- promowanie badań młodych naukowców w zakresie nauk o kulturze fizycznej, w tym wychowania fizycznego, rehabilitacji, sportu, turystyki i rekreacji;
- rozwój potencjału naukowego uczestników
- edukacja uczestników konferencji w zakresie tworzenia zespołów naukowych i współpracy interdyscyplinarnej, komunikacji z mediami i popularyzacji nauki;
- wymiana doświadczeń badawczo-naukowych z krajowymi jednostkami naukowymi;
- propagowanie idei Studenckich Kół Naukowych;
- podniesienie prestiżu i rozpoznawalności Studenckiego Towarzystwa Naukowego Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu na tle wojewódzkim i krajowym;
- motywacja nauczycieli akademickich do podejmowania współpracy ze studentami w zakresie badań naukowych;
- integracja lokalnego środowiska akademickiego (studenci, doktoranci, nauczyciele akademiccy, słuchacze Uniwersytetów Trzeciego Wieku).
Tematyka konferencji obejmuje problemy badawcze szeroko pojętej kultury fizycznej (wychowania fizycznego, rehabilitacji, sportu turystyki i rekreacji) oraz zdrowia i została podzielona na następujące sesje:
- REHABILITACJA
- NAUKI O SPORCIE
- TEMATY RÓŻNE
- STUDIUM PRZYPADKU
- SESJA PLAKATOWA
Wszelkie informacje znajdą Państwo na stronie: VII Ogólnopolska Konferencja dla Młodych Naukowców – „Wieczór Naukowca 2024 – Wokół Człowieka”
Zgłoszenie udziału w konferencji prosimy przesłać do dnia 14 kwietnia 2024 roku za pomocą formularza zgłoszeniowego: FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY WIECZÓR NAUKOWCA 2024
W załączniku znajdą Państwo Komunikat I dotyczący konferencji.
Z poważaniem
Komitet Organizacyjny Konferencji
"Wieczór Naukowca 2024"
Towarzystwo Innowacyjnych Technologii dla Zdrowia TITdZ organizuje Jubileuszową 20. edycję konferencji naukowych "Medical and Sport Technologies" oraz "Majówka Młodych Biomechaników" im. prof. Dagmary Tejszerskiej, które odbędą się w dniach 17-19.05.2024 w hotelu "Stok" w Wiśle.
Szczegółowe informacje znajdą Państwo w załączonym komunikacie oraz na stronie www.conference.titdz.pl.
W imieniu prof. Marka Gzika - prezesa TITdZ, przewodniczącego Komitetu Naukowego oraz swoim serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu!
KOMUNIKAT II
Konferencja Studenckich Kół Naukowych i Doktorantów "Zagadnienia kultury fizycznej i zdrowia w badaniach młodych naukowców”
Termin 11-12 maj 2023 r.
Miejsce: Brenna, Ośrodek Wypoczynkowy „Pod Świerkami”
Ul. Bukowa 86, 43-438 Brenna
Organizator: Zarząd Studenckiego Ruchu Naukowego AWF im. Jerzego Kukuczki w
Katowicach
Patronat honorowy:
J.M. Rektor AWF Katowice - prof. dr hab. Grzegorz Juras
Cel konferencji: stworzenie interdyscyplinarnego forum do prezentacji osiągnięć
naukowych studentów i doktorantów w dziedzinie kultury fizycznej i zdrowia.
Zgodnie z głównymi kierunkami badawczymi Uczelni obszary tematyczne i
zagadnienia konferencji obejmują biomedyczne i biopsychospołeczne uwarunkowania aktywności fizycznej oraz analiza efektywności i optymalizacja procesów szkolenia sportowego, wychowania fizycznego i rekreacji ruchowej oraz fizjoterapii, w tym m.in. także: e-sport, rekreacja, turystyka, sport osób niepełnosprawnych, adaptowana aktywność fizyczna, edukacja zdrowotna, zarządzanie w sporcie, dietetyka w sporcie, wpływ pandemii na kondycję fizyczną społeczeństwa.
Organizacja
KOMITET NAUKOWY KONFERENCJI
Prof. AWF Dr hab. Bogdan Bacik – przewodniczący
Prof. dr hab. Adam Zając
Prof. dr hab. Andrzej Małecki
Prof. dr hab. Adam Maszczyk
Prof. dr hab. Aleksandra Żebrowska
Prof. dr hab. Arkadiusz Stanula
Prof. dr hab. Paweł Linek
Prof. AWF dr hab. Michał Krzysztofik
Prof AWF dr hab. Andrzej Swinarew
dr Anna Brachman
dr Justyna Michalska
KOMITET ORGANIZACYJNY KONFERENCJI
dr hab. Prof. AWF Kajetan Słomka - przewodniczący
dr Damian Sikora
mgr Magdalena Kaszuba
mgr Maria Sowa
mgr Dawid Nowak
Termin zgłoszenia uczestnictwa czynnego oraz przesłanie streszczeń:
przedłużony do 22 kwietnia 2023 r. do godz. 23.45.
Zgłoszenia na Konferencję dostępne będą w formularzu FORMS link:
https://forms.office.com/e/QacxyEyzMV
/W sytuacji gdyby link nie działał proszę go skopiować i wkleić do przeglądarki/
Streszczenia na Konferencję prosimy kierować na adres:
skn.konferencja@awf.katowice.pl
Formy prezentacji prac: prezentacja Power point, prezentacja ustna (7 minut)
Wymogi edytorskie streszczenia (zgłaszanych doniesień; załącznik 1 do
komunikatu I):
- Tekst powinien być przygotowany w edytorze Microsoft Word w języku
polskim; plik powinien być nazwany nazwiskiem i imieniem pierwszego autora - : KowalskiJan.doc lub KowalskiJan.docx.
- Maksymalna objętość - 250 słów (do jednej strony A4).
- Układ treści powinien zawierać: tytuł doniesienia, imię i nazwisko autora
(autorów), Nazwę SKN oraz imię i nazwisko opiekuna naukowego - Treść powinna zostać podzielona na rozdziały: Wprowadzenie i cel pracy,
Materiał i metody, Wyniki, Wnioski, 3 słowa kluczowe bez powtarzania
tytułowych, - Tytuł doniesienia wyśrodkowany, czcionka Times New Roman, rozmiar 14 p.,
- styl pogrubiony.
- Autor/autorzy – tekst wyśrodkowany, czcionka Times New Roman, rozmiar 12
, styl kursywa. - Nazwa SKN i opiekun naukowy - czcionka Times New Roman, rozmiar 12 p.,
styl normalny. - Tekst treści streszczenia wyjustowany z włączoną opcją automatycznego
dzielenia wyrazów, czcionka Times New Roman, rozmiar 12 p., pojedynczy odstęp między wierszami w akapicie; marginesy 2,5 cm; - Tytuły rozdziałów wyróżnione pogrubieniem.
- Nie umieszczać tabel ani wykresów.
Bieżące informacje dotyczące Konferencji można odnaleźć na stronie
https://awf.katowice.pl/nauka/studencki-ruch-naukowy/konferencje-skn
Informacje dodatkowe:
- Opłata za udział w konferencji:
- Studenci – 50 zł
- Doktoranci – 100 zł
(wpłaty należy dokonać na konto AWF im. J. Kukuczki w Katowicach do dnia 20 Kwiecień 2022:
ING Bank Śl. O/Katowice
54 1050 1214 1000 0007 0000 7784
Tytułem: Imię i nazwisko – Konferencja Studenckich Kół Naukowych i Doktorantów)
Organizator zapewnia uczestnikom: zakwaterowanie i wyżywienie podczas
- konferencji, książeczkę streszczeń oraz certyfikat uczestnictwa w wersji PDF.
- Organizator przyjmuje wyłącznie prace, których pierwszymi autorami są
studenci (również członkowie Szkół Doktorskich) oraz absolwenci studiów I lub II stopnia w roku akademickim 2022/2023, pod warunkiem, że byli
studentami w trakcie realizowania zgłaszanej pracy. - Przewidziane są nagrody dla Laureatów prac wyróżnionych podczas
Konferencji.
Serdecznie zapraszamy i zachęcamy członków Studenckich Kół Naukowych i Doktorantów do czynnego udziału w konferencji!
|
|||
|
|||
|
|||
III Ogólnopolska Konferencja Naukowa “Aktywność fizyczna – interdyscyplinarny przegląd i badania” (online)
15 września 2022 roku
Fundacja na rzecz promocji nauki i rozwoju TYGIEL serdecznie zaprasza do udziału w III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Aktywność fizyczna – interdyscyplinarny przegląd i badania”. Spotkanie odbędzie się 15 września 2022 roku w formie online. Celem Konferencji jest refleksja nad wynikami badań, przybliżenie prac przeglądowych oraz analiza proponowanych rozwiązań z zakresu aktywności fizycznej. Dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić wszystkim Uczestnikom, Gościom Honorowym i członkom Komitetu Naukowego możliwość owocnej dyskusji oraz integracji.
Ruch odgrywa istotną rolę w życiu człowieka. Liczne badania wskazują, że regularna aktywność fizyczna zmniejsza ryzyko wystąpienia urazów oraz chorób np. sercowo-naczyniowych, a także ułatwia utrzymanie prawidłowej masy ciała. Pomimo to osoby utrzymujące zalecany przez WHO poziom aktywności fizycznej stanowią mniejszość społeczeństwa. Rekomendacje uwzględniają zarówno aktywność podczas wykonywania ćwiczeń fizycznych, uprawiania sportu, jak i w trakcie pracy zawodowej, realizacji obowiązków domowych oraz w czasie wolnym.
Problematyka aktywności fizycznej najczęściej jest rozpatrywana pod względem zdrowotnym. Warto również zwrócić uwagę na jej charakter kulturowo-społeczny, ekonomiczny, prawny i edukacyjny. Wielopostaciowość zagadnienia aktywności fizycznej, problematyka badawcza, jaka się z nią wiąże oraz mnogość innowacyjnych rozwiązań proponowanych przez badaczy stanowi wartościowy i interesujący temat do wspólnej dyskusji.
W związku z powyższym proponujemy następujące obszary tematyczne, jak również jesteśmy otwarci na Państwa propozycje:
-
zdrowotne aspekty aktywności fizycznej
-
zadania zdrowia publicznego
-
znaczenie i rola fizjoterapii
-
aktywność fizyczna na różnych etapach życia
-
społeczno-kulturowe zagadnienie aktywności fizycznej
-
wyzwania i ograniczenia związane z edukacją o kulturze fizycznej
-
współczesny styl życia i nowoczesne technologie wspierające aktywność fizyczną
-
wpływ aktywności fizycznej na zdrowie psychiczne człowieka
-
postawy prospołeczne związane z aktywnością fizyczną
-
sport profesjonalny i amatorski
-
ekonomiczne i prawne aspekty sportu
-
komercjalizacja, uniwersalizm i unifikacja sportu
-
inne
Konferencja skierowana jest do pracowników naukowych, doktorantów i studentów, a także osób zainteresowanych niniejszą tematyką. Liczymy na Państwa aktywny udział w wydarzeniu i serdecznie zapraszamy do nadsyłania zgłoszeń.
Gośćmi Honorowymi Konferencji będą:
dr hab. Monika Łopuszańska-Dawid, prof. AWF, Katedra Biologii Człowieka, Wydział Wychowania Fizycznego, Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
dr hab. Agata Leońska-Duniec, Zakład Biologii Molekularnej, Katedra Zdrowia i Nauk Przyrodniczych, Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku,
Do grona Komitetu Naukowego należą:
Rejestracja
II tura rejestracji uczestnictwa trwa do 19 lipca 2022 roku. Zgłoszenia udziału należy kierować poprzez formularz -> LINK
Zgłoszenia wystąpień trwają do 9 września 2022 roku. Prosimy o przesyłanie tytułów oraz streszczeń poprzez formularz -> LINK
Platforma
- Platforma ClickMeeting pozwoli na:
• uczestnictwo w Konferencji poprzez urządzenia mobilne takie jak: laptop, smartfon, tablet, komputer stacjonarny (uczestnikom czynnym rekomendujemy aby podczas przedstawiania prezentacji korzystali z komputera stacjonarnego, laptopa lub aplikacji mobilnej ClickMeeting),
• uczestnictwo w Konferencji bez posiadania kamery internetowej, wymagany jest sprawny mikrofon,
• umożliwia wystąpienie dwóch Prelegentów jednocześnie,
• podjęcie dyskusji po wystąpieniu w formie czatu,
• udostępnienie możliwości zabrania głosu wybranym Uczestnikom Wydarzenia,
• obecność i ciągłe wsparcie Organizatorów Konferencji,
• wyświetlenie prezentacji przez Prelegenta oraz umożliwia rysowanie po slajdach,
• udostępnianie ekranu przez Prelegenta w trakcie wystąpienia.
Wymagania techniczne:
- posiadanie komputera, smartfonu lub tabletu z połączonym Internetem,
• Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
• 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
• System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
- wbudowany lub zewnętrzny mikrofon, opcjonalnie kamera internetowa.
Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera.
W celu sprawnego przebiegu Konferencji, dzień przed wydarzeniem zorganizujemy testy dla uczestników. Ze swojej strony zapewniamy pomoc techniczną w konfiguracji, jak również wsparcie ze strony przedstawicieli platformy.
Informacje
Terminy
• do 1 września 2022 roku – zgłoszenia uczestnictwa, poprzez wypełnienie formularza internetowego,
• do 9 września 2022 roku – zgłoszenia streszczeń wystąpień, poprzez wypełnienie formularza internetowego,
• do 11 września 2022 roku – nadsyłanie prezentacji multimedialnych,
• testy platformy przez uczestników (szczegóły wkrótce),
• 15 września 2022 roku – III Ogólnopolska Konferencja Naukowa “Aktywność fizyczna – interdyscyplinarny przegląd i badania”,
• od 19 września 2022 roku – wysyłka papierowych materiałów – certyfikatów uczestnictwa, zaświadczeń o przedstawieniu pracy oraz książek abstraktów,
• do 26 września 2022 roku – nadsyłanie rozdziałów do monografii naukowej oraz oświadczeń autorów. Ważne: Odpowiadamy na wszystkie otrzymane od Państwa wiadomości. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z jej nieotrzymaniem. Jeśli w przeciągu 2 tygodni od przesłania pracy (również po naniesieniu poprawek) nie otrzymają Państwo od nas mailowego potwierdzenia otrzymania plików, bardzo prosimy o kontakt z nami w tej sprawie,
• do 30 czerwca 2023 roku – wydanie monografii naukowej w formie elektronicznej. Planowany termin obejmuje prace sformatowane zgodnie z wytycznymi, nadesłanymi terminowo wraz z oryginałem oświadczenia autora/-ów (w wersji papierowej). O terminie dostępności wersji papierowych książek będziemy informowali mailowo.
Abstrakt oraz wystąpienie
Przydatne informacje dotyczące zgłoszenia abstraktów:
• zgłaszana praca może zostać przygotowana na podstawie badań własnych Autora, jak i też stanowić przedstawienie zagadnienia pod kątem teoretycznym (praca przeglądowa),
• abstrakty wystąpień ustnych należy zgłaszać za pośrednictwem formularza elektronicznego do dnia 9 września 2022 r.,
• tytuły prac oraz ich abstrakty powinny być przygotowane w języku polskim,
• długość jednego abstraktu to 1500 do 2000 znaków ze spacjami,
• abstrakt powinien zostać napisany w formie bezosobowej i aspekcie dokonanym,
• treść abstraktu to odpowiedź na podstawowe pytania: Jaki jest cel pracy? Co w niej przedstawiono?,
• należy opisać zakres tematyczny opracowania,
• wymienić główne metody użyte w opracowaniu,
• wyjaśnić, co wynika z przeprowadzonej analizy, dyskusji oraz uzyskanych wyników,
• podać główne wnioski oraz ewentualne założenia badawcze do dalszych prac lub zastosowania praktyczne.
Wystąpienie:
• czas na prezentację 10 minut,
• Uczestnik może wykorzystać prezentację multimedialną, którą musi wcześniej przesłać do Organizatorów, aby mogli umieścić ją na platformie,
• w trakcie prezentacji Uczestnik będzie miał możliwość wyświetlania prezentacji jak i np. rysowania po slajdach. Prosimy o przygotowanie prezentacji w formatach: PDF, PPT, PPTX, PPTSX, PPSX, ODP, PNG, JPG. Maksymalny rozmiar pliku – 100 MB. Jeżeli prezentacja ma zawierać film, bądź materiał audio, konieczne jest przesłanie pliku jako osobny załącznik. Formaty MP3, MP4 lub wideo z YouTube/Vimeo. Rekomendujemy przesłanie prezentacji w formacie PDF. Prosimy o nazwanie pliku/plików według schematu: nazwisko osoby prezentującej_2-3 słowa tytułu wystąpienia (np. Maciąg_Badania_ankietowe),
• bezpośrednio po prezentacji nastąpi sesja pytań i odpowiedzi. Pytania będzie można zadać w formie głosowej i tekstowej – czas przeznaczony na dyskusję wynosi 5 minut.
Publikacja
W ramach udziału w Konferencji, każdy uczestnik ma możliwość zgłoszenia rozdziału do monografii naukowej, która ukaże się nakładem Wydawnictwa Naukowego TYGIEL. Szczegółowe informacje są dostępne tutaj -> LINK
Opłaty
Opłata Konferencyjna dla wszystkich uczestników wynosi 249 zł brutto* w I turze rejestracji, 279 zł brutto* w II turze rejestracji oraz 299 zł brutto* w III turze rejestracji (w tym 23% VAT) – osoby planujące skorzystać ze zwolnienia z podatku VAT w sytuacji finansowania uczestnictwa ze środków publicznych proszone są przesłanie informacji przed uiszczeniem opłaty.
I tura rejestracji trwa do 21.06.2022 r.
II tura rejestracji trwa od 22.06.2022 r. do 19.07.2022 r.
III tura rejestracji trwa od 20.07.2022 r. do 01.09.2022 r.
W ramach opłaty uczestnik otrzymuje:
• możliwość uczestnictwa w Konferencji,
• przedstawienia zgłoszonej pracy,
• papierowy egzemplarz certyfikatu uczestnictwa,
• papierowy egzemplarz książki abstraktów,
• osoby wygłaszające pracę papierowe zaświadczenie,
• opłata uwzględnia również koszt wysyłki materiałów.
Opłata za publikację rozdziału wynosi 299 zł brutto** (w tym VAT)
W miarę możliwości prosimy o łączenie opłat i regulację należności w formie jednego przelewu.
DANE DO WPŁAT
Fundacja na rzecz promocji nauki i rozwoju TYGIEL
ul. Głowackiego 35/348, 20-060 Lublin
NIP 946-26-49-975
Numer rachunku: 70 1140 2004 0000 3102 7533 8307
Nazwa Banku: mBank (BRE Wydz. Bankowości Elektronicznej)
Tytuły przelewów w przypadku:
– uczestnictwa bierne/czynne – Aktywność3 udział Imię i nazwisko
– uczestnictwa bierne/czynne oraz rozdziału – Aktywność3 udział+rozdział Imię i nazwisko
*opłata dotyczy jednego wystąpienia, za każde kolejne wystąpienie obowiązuje dodatkowa opłata w wysokości 50% wniesionej kwoty konferencyjnej.
**opłata dotyczy jednego rozdziału w monografii, za każdy kolejny rozdział obowiązuje dodatkowa opłata w wysokości 299 zł.
Regulamin
Regulamin Konferencji dostępny jest tutaj -> LINK
Kontakt
???? aktywnosc.fizyczna@fundacja-tygiel.pl
☎️ +48 733 933 416
KOMUNIKAT II
Konferencja Studenckich Kół Naukowych i Doktorantów
"Zagadnienia kultury fizycznej i zdrowia w badaniach młodych naukowców”
Termin 5-6 maj 2022 r.
Miejsce: Brenna, Ośrodek Wypoczynkowy „Pod Świerkami”
Organizator: Zarząd Studenckiego Ruchu Naukowego AWF im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
Patronat honorowy:
- Rektor AWF Katowice - prof. dr hab. Grzegorz Juras
Cel konferencji: stworzenie interdyscyplinarnego forum do prezentacji osiągnięć naukowych studentów i doktorantów w dziedzinie kultury fizycznej i zdrowia.
Zgodnie z głównymi kierunkami badawczymi Uczelni obszary tematyczne i zagadnienia konferencji obejmują biomedyczne i biopsychospołeczne uwarunkowania aktywności fizycznej oraz analiza efektywności i optymalizacja procesów szkolenia sportowego, wychowania fizycznego i rekreacji ruchowej oraz fizjoterapii, w tym m.in. także: e-sport, rekreacja, turystyka, sport osób niepełnosprawnych, adaptowana aktywność fizyczna, edukacja zdrowotna, zarządzanie w sporcie, dietetyka w sporcie, wpływ pandemii na kondycję fizyczną społeczeństwa.
Organizacja
KOMITET NAUKOWY KONFERENCJI
Dr hab. Prof. AWF Bogdan Bacik – przewodniczący
Prof. dr hab. Adam Zając
Prof. dr hab. Andrzej Małecki
Prof. dr hab. Adam Maszczyk
Prof. dr hab. Aleksandra Żebrowska
dr hab. Prof. AWF Anna Polak
dr hab. Prof. AWF Paweł Linek
dr hab. Prof. AWF Andrzej Swinarew
dr Anna Brachman
dr Aleksandra Filip-Stachnik
KOMITET ORGANIZACYJNY KONFERENCJI
dr hab. prof. AWF Kajetan Słomka - przewodniczący
dr Justyna Michalska
dr Damian Sikora
mgr inż. Bartłomiej Gzik
mgr Maria Sowa
mgr Magdalena Kaszuba
Termin zgłoszenia uczestnictwa czynnego oraz przesłanie streszczeń:
przedłużony do 17 kwietnia 2022 r.
Zgłoszenia na Konferencję dostępne będą w formularzu FORMS link:
https://forms.office.com/r/X8ESjQwQSz
Streszczenia na Konferencję prosimy kierować na adres: skn.konferencja@awf.katowice.pl
Formy prezentacji prac: prezentacja Power point, prezentacja ustna (7 minut)
Wymogi edytorskie streszczenia (zgłaszanych doniesień; załącznik 1 do komunikatu I):
- Tekst powinien być przygotowany w edytorze Microsoft Word w języku polskim; plik powinien być nazwany nazwiskiem i imieniem pierwszego autora np.: KowalskiJan.doc lub KowalskiJan.docx.
- Maksymalna objętość - 250 słów (do jednej strony A4).
- Układ treści powinien zawierać: tytuł doniesienia, imię i nazwisko autora (autorów), Nazwę SKN oraz imię i nazwisko opiekuna naukowego
- Treść powinna zostać podzielona na rozdziały: Wprowadzenie i cel pracy, Materiał i metody, Wyniki, Wnioski, 3 słowa kluczowe bez powtarzania tytułowych,
- Tytuł doniesienia wyśrodkowany, czcionka Times New Roman, rozmiar 14 p., styl pogrubiony.
- Autor/autorzy – tekst wyśrodkowany, czcionka Times New Roman, rozmiar 12 p., styl kursywa.
- Nazwa SKN i opiekun naukowy - czcionka Times New Roman, rozmiar 12 p., styl normalny.
- Tekst treści streszczenia wyjustowany z włączoną opcją automatycznego dzielenia wyrazów, czcionka Times New Roman, rozmiar 12 p., pojedynczy odstęp między wierszami w akapicie; marginesy 2,5 cm;
- Tytuły rozdziałów wyróżnione pogrubieniem.
- Nie umieszczać tabel ani wykresów.
Załącznik do komunikatu I - pobierz tutaj
Informacje dodatkowe:
- Opłata za udział w konferencji:
- Studenci – 50 zł
- Doktoranci – 100 zł
(wpłaty należy dokonać na konto AWF im. J. Kukuczki w Katowicach do dnia 20 Kwiecień 2022:
ING Bank Śl. O/Katowice
54 1050 1214 1000 0007 0000 7784
Tytułem: Imię i nazwisko – Konferencja Studenckich Kół Naukowych i Doktorantów)
- Organizator zapewnia uczestnikom: zakwaterowanie i wyżywienie podczas konferencji, książeczkę streszczeń oraz certyfikat uczestnictwa w wersji PDF.
- Organizator przyjmuje wyłącznie prace, których pierwszymi autorami są studenci (również członkowie Szkół Doktorskich) oraz absolwenci studiów I lub II stopnia w roku akademickim 2021/2022, pod warunkiem, że byli studentami w trakcie realizowania zgłaszanej pracy.
- Przewidziane są nagrody dla Laureatów prac wyróżnionych podczas Konferencji.
Serdecznie zapraszamy i zachęcamy członków Studenckich Kół Naukowych i Doktorantów do czynnego udziału w konferencji!
Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy studentów i młodych naukowców do udziału w XIII Ogólnopolskiej Konferencji „Nauka i pasja kluczem do sukcesu”, która odbędzie się 25-26 maja 2022r. w Centrum Edukacji Międzynarodowej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Zakres tematyczny konferencji:
- Innowacje w ekonomii i zarządzaniu
- Innowacje technologiczne – możliwości komercjalizacji
- Nauki medyczne i zdrowie – innowacyjne rozwiązania
- Dziennikarstwo i nowe media – wyzwania XXI wieku
- Zrównoważony rozwój
Organizatorem konferencji jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie internetowej: www.naukaipasja.com.pl oraz na profilu https://www.facebook.com/naukaipasja.
Referaty, które uzyskają pozytywną recenzję, mogą zostać opublikowane w czasopismach wydawanych przez WSIiZ, znajdujących się w wykazie czasopism punktowanych przez MEiN: Studia Humana (40 pkt.) i Soci@lCommunication (20 pkt.) oraz Financial Internet Quarterly (40 pkt.).
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 6 maja 2022r. Możliwość rejestracji na stronie www.naukaipasja.com.pl
Koszt uczestnictwa: 80 zł, termin wniesienia opłaty konferencyjnej: 10 maja 2022 r.
Miejsce konferencji:
Centrum Edukacji Międzynarodowej WSIiZ
Kielnarowa 386A
36-020 Tyczyn, Polska
XIII Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Nauka i pasja kluczem do sukcesu” otrzymała wsparcie Ministerstwa Edukacji i Nauki w ramach programu „Doskonała nauka”
Serdecznie zapraszamy.
W imieniu Komitetu Organizacyjnego
XIII Ogólnopolskiej Konferencji „Nauka i pasja kluczem do sukcesu"
Monika Ślepecka
Dział Nauki WSIiZ
tel.: 17-866-14-04
mail: naukaipasja@wsiz.edu.pl
Studenckie Koła Naukowe Collegium Witelona Uczelnia Państwowa w Legnicy serdecznie zapraszają do uczestnictwa w IV Ogólnopolskiej Studenckiej Konferencji Młodych Medyków , która odbędzie się 22 kwietnia 2022 r. w Legnicy.
Już po raz czwarty organizujemy konferencję, której celem jest umożliwienie studentom zaprezentowania swoich zainteresowań naukowych. Jednocześnie to doskonała okazja do nawiązania nowych kontaktów oraz integracji licznego środowiska młodych naukowców.
Konferencja obejmuje 4 sesje z zakresu:
• Ratownictwa medycznego i zdrowia publicznego;
• Pielęgniarstwa i położnictwa;
• Fizjoterapii;
• Dietetyki;
W załączeniu przesyłamy regulamin oraz szczegóły konferencji.
Serdecznie zapraszamy do udziału czynnego oraz udziału biernego.
Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne.
Zgłoszenia czynne oraz bierne przyjmujemy do dnia 12 kwietnia 2022 r.
Link do formularza zgłoszeniowego
Z wyrazami szacunku.
Komitet Organizacyjny
IV Ogólnopolskiej Studenckiej Konferencji Młodych Medyków
Regulamin IV Ogólnopolskiej Studenckiej Konferencji „Młodych Naukowców”.
- Autorami prac mogą być studenci uczelni wyższych.
- Dopuszczalna liczba autorów jednej pracy - 3 osoby.
Dopuszcza się podanie dwóch opiekunów naukowych dla jednej pracy. - Streszczenia prac należy przesłać drogą elektroniczną: Link do formularza zgłoszeniowego
- Termin przesyłania streszczeń prac upływa 12 kwietnia 2022 roku.
- Organizatorzy zastrzegają prawo do wydłużenia terminu przesyłania streszczeń.
- Zgłoszenie streszczenia pracy jest jednoznaczne z zaakceptowaniem przez autorów pracy Regulaminu Konferencji. Konsekwencje wynikające z nieprzestrzegania lub łamania Regulaminu ponoszą autorzy pracy.
- Dopuszczalna długość streszczenia wynosi 2250 znaków (łącznie ze spacjami), musi mieć ono charakter strukturalny i zawierać: wstęp, cel pracy, materiały i metody, wyniki oraz wnioski.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia poprawek do zgłoszonych abstraktów, jeśli uznają, że znajdują się w nich rażące błędy merytoryczne.
- Konferencja jest bezpłatna.
- Czas przeznaczony na wystąpienie ustne wynosi: 15 minut na prezentację. Podany czas jest nieprzekraczalny i będzie rygorystycznie przestrzegany przez Przewodniczącego Komitetu Naukowego. Nieprzestrzeganie czasu będzie miało wpływ na klasyfikację końcową referatu.
- Do dyspozycji autorów prac będzie rzutnik multimedialny. Dopuszczalne formaty zapisu prezentacji to .ppt, .pptx oraz .pdf. Prezentację należy nadesłać na podany uczestnikowi adres e-mail w nieprzekraczalnym terminie do 19 kwietnia 2022 roku.
- Wszyscy obecni na sesji autorzy wygłaszanej pracy mają prawo do uczestnictwa w dyskusji po zakończonej prezentacji. Członkowie Komitetu Naukowego mają prawo zadać pytanie dotyczące prezentowanej pracy każdemu z autorów pracy. Prawo do zadawania pytań mają również wszyscy obecni uczestnicy Konferencji.
- Podczas konferencji zostaną wyłonione, na zasadzie konkursu, 3 najlepsze prace (I miejsce, II miejsce, III miejsce).
- O kolejności miejsc będzie decydowała suma punktów przyznana przez członków Komitetu Naukowego. W sytuacji, gdy dwie lub więcej prace uzyskają identyczną sumę punktów, głos decydujący o przyznaniu miejsc ma Przewodniczący Komitetu Naukowego.
- Elementy pracy oceniane przez Komitet Naukowy to: przygotowanie pracy (wprowadzenie, cel pracy, materiały, metody badawcze, wyniki, wnioski), waga problemu, sposób prezentacji, samodzielność pracy, zmieszczenie się z prezentacją w przysługującym czasie, sposób prowadzenia dyskusji. Autorzy najlepszych prac otrzymują nagrodę i jeden egzemplarz certyfikatu uwzględniający nazwiska autorów pracy z wyszczególnieniem osoby prezentującej, tytuł pracy oraz zajęte miejsce.
- Punktacja oraz ocena prac przez Komitet Naukowy są tajne. Komitet Naukowy może wypowiedzieć się na temat pracy w trakcie trwania dyskusji.
- Dowodem biernego uczestnictwa w Konferencji jest certyfikat biernego uczestnictwa,
a dowodem wygłoszenia pracy certyfikat wygłoszenia pracy wystawiane po zamknięciu obrad Konferencji. - Kwestie sporne oraz nieujęte w Regulaminie rozstrzyga Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego.
Szanowni Państwo!
Uprzejmie zapraszamy do uczestnictwa w organizowanej przez Instytut Zdrowia i Instytut Medyczny Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu
XIII Konferencji Studenckich Kół Naukowych
„Aktualne wyzwania w profilaktyce zdrowia”
która odbędzie się w dniu 9 maja 2022 roku
w formie hybrydowej
Honorowy Patronat
JM Rektor PPUZ w Nowym Targu
Od 20 lat rozwijamy i wspieramy pasje młodych ludzi. Celem Konferencji jest wymiana doświadczeń z zakresu medycyny, nauk o zdrowiu oraz kultury fizycznej na temat najnowszych osiągnięć i perspektyw rozwoju. Konferencja jest okazją do interdyscyplinarnej dyskusji w zakresie osiągnięć naukowych studentów należących do uczelnianych kół naukowych. Uczestnictwo w tym wydarzeniu naukowym stanowi istotną szansę wzbogacenia i poszerzenia wiedzy.
Udział w konferencji jest bezpłatny.
Przewidziane są nagrody dla Laureatów Konferencji.
Mamy nadzieję, że zaproponowana tematyka będzie stanowiła zachętę do przyjęcia zaproszenia i aktywnego udziału w Konferencji.
Komitet Naukowy:
Przewodniczący – Prof. dr hab. n.med. Daniel Zarzycki, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Z-ca Przewodniczącego – Dr hab. Dariusz Mucha, prof. uczelni, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Dr hab. Hubert Wolski, prof. uczelni – Dyrektor Instytutu Medycznego, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Dr Bogumiła Lubińska-Żądło – Dyrektor Instytutu Zdrowia, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Prof. dr hab. n. med. Jan Dobrogowski, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Prof. dr hab. n. med. Włodzimierz Drożdż, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Prof. dr hab. n. med. Antoni Florkowski, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Prof. dr hab. Tadeusz Kasperczyk, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Prof. dr hab. Andrzej Szczudlik, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Doc. PhDr. Štefània Andraščikovà, PhD., MPH FZO PU v Prešove, Slovakia
Dr hab. Iwon Grys, prof. uczelni, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Dr hab. Barbara Krzysztofik, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Dr hab. Zofia Rogóż, PPUZ w Nowym Targu, Polska
PhDr. Wioletta Bronislawa Mikul’àkovà, PhD. FZO PU v Prešove, Slovakia
PhDr. Lucia Kendrovà, PhD. FZO PU v Prešove, Slovakia
PhD. Eleonora Kvaščevičiene Respublikinė Vilniaus Universitetinė ligoninė in Vilnius, Lithuania
Dr Bożena Bogusz, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Dr Bożena Kowalczyk, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Dr Wioletta Ławska, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Dr Teresa Mucha, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Dr Dawid Mucha, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Dr Jarosław Prusak, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Dr Zdzisław Stępień, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Dr Stanisława Talaga, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Dr Halina Zięba, PPUZ w Nowym Targu, Polska
Komitet Organizacyjny:
dr Bożena Kowalczyk — Przewodnicząca
mgr Faustyna Kuros — Z-ca Przewodniczącego
dr Magdalena Nieckula
mgr Aleksandra Kiełtyka
mgr Monika Jakobiszyn
mgr Agnieszka Krzystyniak
O konferencji:
Konferencja skierowana jest do studentów z obszaru Nauk o Zdrowiu, którzy pragną podzielić się wiedzą i własnymi doświadczeniami naukowymi w czasie 10-minutowych wystąpień w sesjach panelowych (stacjonarnie lub on-line) oraz sesji plakatowej, które będą ocenione przez Komitet Naukowy. XIII Konferencja Studenckich Kół Naukowych to kolejne ważne wydarzenie w działalności kół naukowych, podczas którego odbędzie się prezentacja dorobku naukowego studentów.
Celem konferencji jest stworzenie interdyscyplinarnego forum do prezentacji osiągnięć naukowych studentów z obszaru nauk o zdrowiu.
Informacje organizacyjne:
Język wygłaszanych raportów: polski, słowacki, angielski
Organizator zapewnia uczestnikom, biorącym czynny udział, certyfikat uczestnictwa.
Szczegółowy program wydarzenia zostanie opublikowany na stronie internetowej po zakończeniu procesu rejestracji.
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń na konferencję na podstawie karty zgłoszenia do dnia: 25 kwietnia 2022 roku.
Proszę skorzystać z formularza zgłoszeń, który znajduje się na stronie www.ppuz.edu.pl/aktualnosci lub link: KARTA ZGŁOSZENIOWA - Formularze Google
W przypadku dodatkowych pytań dotyczących konferencji prosimy o kontakt:
dr Bożena Kowalczyk mgr Faustyna Kuros
bozena.kowalczyk@ppuz.edu.pl faustyna.kuros@ppuz.edu.pl
Termin konferencji: 9 maja 2022 r. (poniedziałek)
Miejsce konferencji: stacjonarnie – PPUZ w Nowym Targu
online na platformie Zoom
Prosimy uczestników Konferencji o przestrzeganie terminów i zaleceń podanych w niniejszym Komunikacie.
Liczymy na owocną współpracę!
Abstrakty wytyczne
1. Abstrakty mogą być oryginalnymi pracami lub przeglądem literatury.
2. Wszystkie abstrakty muszą być w jednym z trzech języków: polskim, słowackim lub angielskim (<300 słów; tytuł i dane autorów nie są uwzględnione w liczbie słów)
3. Jedna osoba może przesłać max. 3 abstrakty jako pierwszy autor.
4. Streszczenie powinno być skonstruowane tak, jak każda inna publikacja naukowa. Należy zacząć od wprowadzenia przedstawiającego podejmowany problem badawczy lub projektowy na tle literatury przedmiotu, główne pytanie badawcze, a także cel badań i/lub hipotezy badawcze. Druga część powinna zawierać zwięzłą informację o materiale badawczym i stosowanych metodach, a także o sposobie przeprowadzenia badań lub sposobie rozwiązania problemu projektowego. Trzecia część służy przedstawieniu wyników badań oraz wniosków. Prosimy o przedstawienie tylko najważniejszych informacji w skróconej formie.
Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy do udziału w IV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej NUTRICIB "Żywność i żywienie - przegląd i badania", która odbędzie się 3 marca 2022 roku w formie online.
Podczas poprzedniej edycji Konferencji dyskutowaliśmy na temat: produkcji, przetwarzania i obróbki żywności, nieodpowiedniego odżywiania czy właściwości poszczególnych produktów. Jeżeli są Państwo ciekawi tematów zaprezentowanych przez poprzednich uczestników Konferencji zachęcamy do lektury książki abstraktów (link: https://bc.wydawnictwo-tygiel.pl/publikacja/67822E01-C357-AE5A-3E54-E7EFCFCF61FC).
Celem zbliżającej się Konferencji jest przegląd najnowszych doniesień naukowych i badań z zakresu nauk o żywności i żywieniu. Podczas Konferencji zostaną poruszone zagadnienia związane z zapewnianiem odpowiedniej jakości i ilości żywności, jej produkcją i przetwarzaniem, a także kwestie dotyczące konsumpcji. W gronie ekspertów będziemy dyskutować o diecie współczesnego człowieka oraz jej wpływie na rozwój i wzrost liczby tzw. chorób cywilizacyjnych.
Uczestnicy Konferencji mają możliwość przedstawienia prac przeglądowych oraz prezentacji wyników badań własnych w formie wystąpienia ustnego, a także wydania rozdziału w monografii naukowej.
Wczesna tura rejestracji trwa do 7 grudnia 2021 r.
Aby wziąć udział w Konferencji należy zarejestrować się poprzez formularz dostępny na stronie internetowej: https://www.nutricib.pl/.
Serdecznie zapraszamy!
Konferencja realizowana jest z inicjatywy Fundacji na rzecz promocji nauki i rozwoju TYGIEL.
Do 25 października 2021 roku do godziny 23:59:59 można przesyłać zgłoszenia do dziesiątej edycji Konkursu StRuNa.
Załączniki do zgłoszeń konkursowych mogą być przesyłane pocztą elektroniczną (na adres fundacja@pomocstudentom.pl) lub tradycyjną. W przypadku załączników przesłanych pocztą tradycyjną brane pod uwagę będą tylko te, które zostaną dostarczone Organizatorowi do wtorku 26 października 2021 r., do godziny 16:00 na adres:
Fundacja „Fundusz Pomocy Studentom”, ul. Krakowskie Przedmieście 24/109, 00-927 Warszawa.
Nagrodzone zostaną projekty i działania, które w całości lub w istotnej części zostały zrealizowane między 1 października 2020 roku a 30 września 2021 roku.
Aby wysłać zgłoszenie należy użyć jednego z trzech formularzy:
- projekt roku (przeznaczony dla zgłoszeń do kategorii projektowych: Projekt Roku 2021, StRuNa-Human 2021, StRuNa-Med 2021, StRuNa-Tech 2021, StRuNa-Science 2021, StRuNa-Eko 2021, StRuNa-Art 2021)
- koło roku (przeznaczony dla zgłoszeń do kategorii podmiotowych: Debiut Roku 2021, StRuNa-Media 2021 i Koło Naukowe Roku 2021)
- opiekun roku (przeznaczony dla zgłoszeń do kategorii Opiekun Naukowy Roku 2021)
Celem konkursu jest nagrodzenia studentów i doktorantów, którzy zespołowo zrealizowali najciekawsze projekty naukowe. Ponadto uhonorowani zostaną opiekunowie naukowi i twórcy podmiotów rozpoczynających aktywność naukową.
Kategorią główną konkursu jest Projekt Roku 2021. Wszystkie pozostałe kategorie są równoważne.
Zgłoszenia przesłane do kategorii Projekt Roku 2021 mają szanse być nagrodzone również w kategoriach tematycznych (StRuNa-Med 2021, StRuNa-Human 2021, StRuNa-Science 2021, StRuNa-Tech 2021, StRuNa-Eko 2021, StRuNa-Art 2021).
Jeżeli do kategorii Koło Naukowe Roku 2021 zostanie zgłoszona nowa organizacja, to może ona zostać równocześnie nagrodzona w kategorii Debiut Roku 2021.
Konkurs składa się z dwóch etapów. W pierwszym z nich (do 25 października 2021 roku) uczestniczy przesyłają formularze zgłoszeniowe i załączniki do nich. W drugim etapie (12-13 listopada 2021 roku) uczestnicy prezentują swój projekt przed członkami jury (wykładowcy akademiccy, członkowie organizacji pozarządowych, dziennikarze i byli członkowie kół naukowych).
Uroczysta gala wręczenia nagród w Konkursie StRuNa odbędzie się w trakcie 5. Kongresu Kół Naukowego IKONA 2021.
Nazwa StRuNa to skrótowiec utworzony z pierwszych liter słów Studencki Ruch Naukowy.
Jubileuszowa XXV edycja konferencji „Zastosowania statystyki i data mining w badaniach naukowych” – serdecznie zapraszam do udziału! Ta edycja naszej konferencji jest wyjątkowa. Oprócz corocznych prelekcji uczestnicy mogą wziąć udział w praktycznych warsztatach, dzięki którym zdobędą wiedzę, jak wykonywać analizy i raporty, a także korzystać z wyników, tak aby mogli rozwiązywać problemy, z którymi stykają się na co dzień. Mając na uwadze komfort uczestników oraz pozytywne doświadczenia związane z zeszłoroczną edycją konferencji, również w tym roku spotkanie odbędzie się w formule on-line, 20-21 października (środa-czwartek). Konferencja jest niepowtarzalną okazją do rozszerzenia swoich horyzontów badawczych oraz zgłębienia tajników wykorzystania statystyki w różnych dziedzinach nauki. W programie wiele interesujących prelekcji! Wśród poruszanych tematów: · analiza danych ankietowych · sieci neuronowe w badaniach naukowych · metody statystyczne w badaniach medycznych · testowanie istotności w badaniach empirycznych · izoformy transferyny w chorobach wątroby i trzustki · ubóstwo energetyczne · implementacja kart kontrolnych · analiza i prognozowanie szeregów czasowych Na słuchaczy czekają dodatkowe atrakcje, takie jak porady analityczne, quizy wiedzy i konkursy z nagrodami. Uczestnictwo w wykładach 20 października bez opłat. Zachęcam do zgłoszenia już dziś! Liczba miejsc w obu wydarzeniach jest ograniczona. Wymagana wcześniejsza rejestracja. |
|
Pozdrawiam serdecznie, www.StatSoft.pl |
Fundacja na rzecz promocji nauki i rozwoju TYGIEL serdecznie zaprasza do udziału w Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Aktywność fizyczna – interdyscyplinarny przegląd i badania”. Spotkanie odbędzie się 20 listopada 2021 roku w formie online.
Celem Konferencji jest refleksja nad wynikami badań, przybliżenie prac przeglądowych oraz analiza proponowanych rozwiązań z zakresu aktywności fizycznej. Gośćmi Honorowymi Wydarzenia będą: dr hab. Mariusz Lipowski, prof. AWFiS (Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku) oraz dr Aureliusz Kosendiak (Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu).
Problematyka aktywności fizycznej najczęściej jest rozpatrywana pod względem zdrowotnym. Warto również zwrócić uwagę na jej charakter kulturowo-społeczny, ekonomiczny, prawny i edukacyjny. Wielopostaciowość zagadnienia aktywności fizycznej, problematyka badawcza, jaka się z nią wiąże oraz mnogość innowacyjnych rozwiązań proponowanych przez badaczy stanowi wartościowy i interesujący temat do wspólnej dyskusji.
W związku z powyższym proponujemy następujące obszary tematyczne, jak również jesteśmy otwarci na Państwa propozycje:
- zdrowotne aspekty aktywności fizycznej
- zadania zdrowia publicznego
- znaczenie i rola fizjoterapii
- aktywność fizyczna na różnych etapach życia
- społeczno-kulturowe zagadnienie aktywności fizycznej
- wyzwania i ograniczenia związane z edukacją o kulturze fizycznej
- współczesny styl życia i nowoczesne technologie wspierające aktywność fizyczną
- wpływ aktywności fizycznej na zdrowie psychiczne człowieka
- postawy prospołeczne związane z aktywnością fizyczną
- sport profesjonalny i amatorski
- ekonomiczne i prawne aspekty sportu
- komercjalizacja, uniwersalizm i unifikacja sportu
- inne
Rejestracja uczestnictwa w I turze trwa do 14 października 2021 roku.
Formularz zgłoszeniowy oraz szczegółowe informacje na temat Konferencji znajdują się na stronie internetowej:
https://fundacja-tygiel.pl/aktywnosc-fizyczna/?utm_source=07.10
Zagadnienia tematyczne:
– dietetyka i żywienie na wszystkich etapach życia człowieka
– mikrobiologia i biologicznie czynne składniki w żywności
– żywność o specjalnym przeznaczeniu (np. jadalne szczepionki, żywność medyczna, suplementy diety)
– choroby cywilizacyjne związane z niewłaściwym odżywianiem
– metody analizy jakości i bezpieczeństwa żywności
– systemy produkcji, obróbki, przechowywania, pakowania, transportu i dystrybucji żywności (technologie i rozwiązania na skalę lokalną i przemysłową)
– zrównoważone gospodarowanie żywnością (ograniczenie strat i marnowania żywności)
– wpływ procesów technologicznych na środowisko naturalne
Konferencja skierowana jest do studentów, doktorantów i pracowników naukowych, a także osób zainteresowanych tematyką prawidłowego odżywiania, przetwarzania, jak i produkcją żywności.
Rejestracja uczestnictwa w Konferencji trwa do 16 września 2021 roku.
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie internetowej: http://fundacja-tygiel.pl/zywienie/
Serdecznie Państwa zapraszamy do udziału w wydarzeniu!
Z poważaniem,
Ewelina Chodźko
Komitet Organizacyjny Konferencji
„Zagadnienia kultury fizycznej i zdrowia w badaniach młodych naukowców”
28 maja 2021 r.
KONFERENCJA ODBEDZIE SIĘ W TRYBIE ONLINE
K O M U N I K A T 1 PDF
Miejsce: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
Organizator: Wydział Wychowania Fizycznego
Patronat:
- Rektor AWF Warszawa prof. dr hab. Bartosz Molik
- Prorektor ds. Nauki dr hab. Paweł Tomaszewski prof. AWF
- Dziekan Wydziału Wychowania Fizycznego dr hab. Jakub Adamczyk prof. AWF
Cel konferencji: stworzenie interdyscyplinarnego forum do prezentacji osiągnięć naukowych studentów
w dziedzinie kultury fizycznej i zdrowia.
Obszary tematyczne: wychowanie fizyczne, sport, rekreacja, turystyka, rehabilitacja, sport osób
niepełnosprawnych, adaptowana aktywność fizyczna, edukacja zdrowotna, kosmetologia.
Formy prezentacji prac: ustna (10 minut), plakatowa
Termin zgłoszenia udziału: do 19 marca 2021 r. Zgłoszenia przez formularz FORMS link:
https://tiny.pl/rpgf5
Informacja o akceptacji zgłoszenia zostanie przekazana wraz z Komunikatem 2, który przesłany będzie
do 10 kwietnia 2021 r.
Termin nadsyłania streszczeń przygotowanych zgodnie z załączonymi wymaganiami: do 26 kwietnia
2021 r. Streszczenia opublikowane będą w materiałach konferencyjnych oraz w wersji elektronicznej.
Zgłoszenia na Konferencję dostępne będą w formularzu FORMS link: https://tiny.pl/rpgf5
natomiast streszczenia na Konferencję prosimy kierować na adres: konferencja.skn@awf.edu.pl
Wymogi edytorskie streszczenia (zgłaszanych doniesień): tekst powinien być przygotowany w edytorze
Microsoft Word w języku polskim.
Maksymalna objętość –250 słów (do jednej strony A4).
Układ treści powinien zawierać: tytuł doniesienia, imię i nazwisko autora (autorów), instytucja (pełna
nazwa), imię i nazwisko opiekuna naukowego oraz rozdziały: Wprowadzenie i cel pracy, Materiał i
metody, Wyniki, Wnioski (ew. informacja o źródłach finansowania).
Tytuł doniesienia wyśrodkowany, czcionka Times New Roman, rozmiar 14p., styl pogrubiony.
Autor/autorzy – tekst wyśrodkowany, czcionka Times New Roman, rozmiar 12 p., styl kursywa.
Instytucja i opiekun naukowy - czcionka Times New Roman, rozmiar 12 p., styl normalny.
Tekst treści streszczenia: wyjustowany z włączoną opcją automatycznego dzielenia wyrazów, czcionka
Times New Roman, rozmiar 12 p., pojedynczy odstęp między wierszami w akapicie; marginesy 2,5 cm;
tytuły rozdziałów wyróżnione kursywą.
Nie umieszczać tabel i wykresów.
Bieżące informacje dotyczące Konferencji można odnaleźć na stronie www.awf.edu.pl
Informacje dodatkowe:
1. Udział w Konferencji jest bezpłatny. Organizator zapewnia, książeczkę streszczeń oraz certyfikat
uczestnictwa w wersji PDF.
2. Organizator przyjmuje wyłącznie prace, których pierwszymi autorami są studenci (również studenci
studiów doktoranckich) oraz absolwenci studiów I lub II stopnia w roku akademickim 2018/2019, pod
warunkiem, że byli studentami w trakcie realizowania zgłaszanej pracy.
3. Streszczenia prac zostaną opublikowane w materiałach konferencyjnych.
4. Przewidziane są nagrody dla Laureatów Konferencji.
Serdecznie zapraszamy i zachęcamy członków studenckich kół naukowych
do czynnego udziału w konferencji!
Konferencja: Majówka Młodych Biomechaników im. Prof. Dagmary Tejszerskiej odbędzie się w hotelu Stok (Wisła, ul. Jawornik 52A) w dniu 22.05.2021r. lub online (w zależności od ograniczeń).
Więcej informacji pod adresem https://www.biomechanik.pl/advances/informacje/
Koło Naukowe Studentów Turystyki i Rekreacji oraz Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej mają zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w VII Ogólnopolskiej Konferencji Studenckich Kół Naukowych „KOŁA NAUKOWE – SZKOŁĄ TWÓRCZEGO DZIAŁANIA” (Konferencja on-line z wykorzystaniem platformy Microsoft Teams)
Termin: 20 maja 2021 r.
Zgłoszenia: https://forms.gle/MVKPaUfMwMibWaga7
Z pozdrowieniami Komitet Organizacyjny
Komunikat PDF
Szanowni Państwo,
zapraszam do rejestracji na VII Ogólnopolską Konferencję Naukową Innowacyjna Fizjoterapia, która odbędzie się 24 kwietnia 2021 r. w formie stacjonarnej oraz zdalnej.
Celem Konferencji jest udowodnienie, że fizjoterapia to praktyczna, aplikacyjna, pełna wyzwań i pasji nauka, a także możliwość nawiązania kontaktów branżowych, jak i poszerzenie swojej wiedzy i doświadczeń.
Zaproszenie skierowane jest do pracowników naukowych, doktorantów, studentów, praktyków oraz innych osób bezpośrednio związanych z fizjoterapią, bądź też zainteresowanych poruszaną podczas wydarzenia tematyką.
Gośćmi Honorowymi Konferencji będą: dr Mariusz Drużbicki (Uniwersytet Rzeszowski) oraz dr n. med. Agnieszka Karska (Uniwersytet Medyczny w Lublinie).
Ponadto nad przebiegiem obrad będzie czuwał Komitet Naukowy w składzie:
- dr Mariusz Drużbicki (Instytut Fizjoterapii, Wydział Medyczny, Uniwersytet Rzeszowski)
- dr n. med. Agnieszka Karska (Zakład Rehabilitacji i Fizjoterapii, Katedra Rehabilitacji, Fizjoterapii i Balneoterapii, Wydział Nauk o Zdrowiu, Uniwersytet Medyczny w Lublinie)
- dr n. med. Jolanta Taczała (Zakład Rehabilitacji i Fizjoterapii, Katedra Rehabilitacji, Fizjoterapii i Balneoterapii, Wydział Nauk o Zdrowiu, Uniwersytet Medyczny w Lublinie)
- dr n. o zdr. Beata Wójcik (Katedra i Klinika Rehabilitacji i Ortopedii, Zakład Fizjoterapii Klinicznej, Wydział Lekarski, Uniwersytet Medyczny w Lublinie)
- dr n. med. Gustaw Wójcik (Zakład Fizjoterapii, Katedra Kultury Fizycznej i Fizjoterapii, Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej)
Uczestnicy mają możliwość prezentacji swoich prac w formie wystąpienia ustnego lub posteru naukowego oraz publikacji rozdziału w monografii naukowej.
Elektroniczna rejestracja w II turze prowadzona jest do 4 marca 2021 r. Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie internetowej wydarzenia: http://www.innowacyjna-fizjoterapia.pl/
Serdecznie zapraszam i proszę o przekazanie informacji zainteresowanym.
Z poważaniem,
Ewelina Chodźko
Komitet Organizacyjny Konferencji
Sympozjum "Analiza ruchu - teoria i praktyka w zastosowaniach klinicznych" jest jednodniowym spotkaniem lekarzy, fizjoterapeutów, inżynierów oraz innych specjalistów zajmujących się teoretycznymi i praktycznymi aspektami badania ruchu w środowisku klinicznym.