Krajobraz Audytu w Nauce i Praktyce - oczekiwania - perspektywy - realia

Konferencja odbędzie się w dniach 2-3 kwietnia 2024r.

Ma ona charakter niekomercyjny i jest bezpłatna dla uczestników.


W związku z bardzo dużym zainteresowaniem udziałem w konferencji on-line uprzejmie informujemy, że limit miejsc się wyczerpał.

Z uwagi na duże zainteresowanie udziałem w konferencji (zarówno stacjonarnie jaki i on-line),  w przypadku rezygnacji z udziału prosimy o informację mailową na adres: e.paliga@awf.katowice.pl

Powiadomienie o rezygnacji z udziału w konferencji umożliwi  uczestnictwo osobom, które już nie mają możliwości dokonania rejestracji.

Osoby, które zapisały się na konferencję on - line otrzymają link do konferencji około dwa dni przed jej rozpoczęciem.


Zachęcamy do zapoznania się z programem i innymi informacjami, które zamieszczone są poniżej

Pliki do pobrania
Program konferencji 432.48KB [ .pdf ]

Termin rejestracji do dnia 24.03.2024.

Limit miejsc został wyczerpany i jest tylko możliwość zapisania się na na konferencję w trybie zdalnym - on-line. Dane do połączenia zostaną podane na stronie internetowej konferencji w późniejszym terminie.

Jeśli ktoś z osób zapisanych nie będzie mógł przyjechać na konferencję to prosimy o wcześniejsze zgłoszenie do organizatorów.

Wypełnij formularz rejestracji na konferencję w formie zdalnej

dr hab. Rajmund Tomik, prof. AWF - Prorektor ds. dydaktyki i studentów Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, Kierownik Katedry Prozdrowotnej Aktywności Fizycznej i Turystyki na Wydziale Wychowania Fizycznego. Od roku 2020 Członek zespołu odwoławczego Polskiej Komisji Akredytacyjnej. Od roku 2010 ekspert PKA. Kierownik projektu „Kształcenie kadr dla sportu – zintegrowany program uczelni” POWR.03.05 oraz Narodowej Reprezentacji Akademickiej. Prowadzi badania dotyczące przede wszystkim determinant aktywności fizycznej w zależności od otoczenia społecznego, kariery dwutorowej studenta-sportowca w świetle rozwiązań stosowanych w szkolnictwie wyższym w Polsce, motywów do podejmowania studiów i uprawiania sportu oraz turystyki aktywnej w zachowaniach rekreacyjnych człowieka.

dr hab. Adam Samborski – doktor habilitowany nauk ekonomicznych, profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Z wykształcenia ekonomista i prawniki. Specjalizuje się w problematyce zarządzania przedsiębiorstwem (m.in. w problematyce nadzoru korporacyjnego). Pracuje w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach pełniąc funkcję kierownika. Jest członkiem samorządu zawodowego doradców podatkowych (Krajowa Izba Doradców Podatkowych), stowarzyszenia zawodowego ekonomistów (Polskie Towarzystwo Ekonomiczne) oraz sieci naukowych (m.in. Social Responsibility Research Network, European Network For Research on Supplementary Pensions).

dr Grzegorz Mikrut - doktor nauk prawnych; były urzędnik i funkcjonariusz urzędów naczelnych i centralnych; ponad 20-letni staż pracy (w charakterze nauczyciela akademickiego) w Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach; sędzia, trener oraz zawodnik kolarstwa KS AZS AWF Katowice. Dziekan Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką. Pełnomocnika JM Rektora ds. współpracy z organizacjami sportowymi. Członek Komisji ds. postępowania w sytuacji zagrożenia wirusem SARS-CoV-2 (COVID-19). Kierownik sekcji kolarskiej KS AZS AWF Katowice oraz opiekun uczelnianej reprezentacji kolarskiej. Członek Zarządu Śląskiego Związku Kolarskiego.

Aktywność naukowa koncentruje się na zagadnieniach interdyscyplinarnych z pogranicza nauk o kulturze fizycznej, nauk społecznych, w tym prawnych oraz technicznych; w szczególności dotyczących organizacji i teorii sportu oraz prawa sportowego

dr Wojciech Chudy - Doktor/nauki o kulturze fizycznej, magister/dyplom magistra ekonomii, specjalność: Zarządzanie Przedsiębiorstwem. Posiada ukończone Studium Pedagogiczne AE Katowice oraz ponad 18-letni staż pracy (w charakterze nauczyciela akademickiego) w Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach.

  • Prodziekan Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką.
  • Rzecznik dyscyplinarny ds. studenckich i doktoranckich w AWF Katowice.
  • Koordynator z ramienia Uczelni ds. obsługi zespołu oceniającego PKA dla kierunku Zarządzanie.
  • Tutor w programie Narodowej Reprezentacji Akademickiej wspierającej proces kształcenia studentów - sportowców.

Aktywność naukowa koncentruje się na zagadnieniach z pogranicza nauk o kulturze fizycznej i ekonomii: rekreacyjna aktywność ruchowa społeczeństwa, klastering w turystyce, zarządzanie infrastrukturą sportowo-turystyczno-rekreacyjną obszaru.

Robert Bigos -  Członek Zarządu ISACA C/Katowice,

Praktyk z ponad trzydziestoletnie doświadczenie zawodowym w branży IT.  Wiele lat pracował dla korporacji wspierając klientów o wysokim poziomie wymagań w obszarze dostępności i poufności informacji. Posiada doświadczenie w sektorze publicznym, bankowym, telekomunikacyjnym oraz w branży FMCG.

Obecnie na co dzień wspiera swoich klientów w kompleksowej obsłudze projektów problemowych lub w sytuacjach krytycznych np. w obsłudze incydentów cyberbezpieczeństwa. W projektach angażuje się w różne role: audytora, architekta korporacyjnego lub menadżera sytuacji kryzysowej. Posiada certyfikaty: Enterprise Architect (TOGAF) i audytora CISA.  

Prywatnie pasjonat matematyki i liczb pierwszych. 

Adam Mizerski - President, ISACA Katowice Chapter, pasjonat bezpieczeństwa (co współpracownicy nazywają obsesją) oraz metod oceny zintegrowanej (PN-ISO/IEC 27005/COBIT Risk IT/COSO) analizy ryzyka czego efektem ubocznym są prowadzone na własnej osobie badania terenowe z analizy ryzyk podczas skoków spadochronowych i nurkowania. Audytor systemów teleinformatycznych, ekspert ds. bezpieczeństwa oraz spełniony „karbowy XXI wieku” zarządzający przez wiele lat działem IT zgodnie z filozofią ITIL. W latach 2010-2016 biegły sądowy z zakresu informatyki przy Sądzie Okręgowym w Katowicach. Specjalista z obszaru informatyki w zakresie wyceny środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych wartości spółek giełdowych realizowanych według wartości godziwej na potrzeby przygotowania sprawozdań finansowych według wymogów MSR / MSSF. Kierujący Zespołem Audytu Systemów Informatycznych w Departamencie Audytu Wewnętrznego VeloBank S.A. Wiceprezes Zarządu ISACA Katowice Chapter – Stowarzyszenia audytu, bezpieczeństwa i kontroli systemów informacyjnych oraz Rzeczoznawca nr 130 Izby Rzeczoznawców PTI.

dr Romana Kawiak – Ciołak – doktor nauk ekonomicznych (SGH) i certyfikowany audytor (CIA, CRMA, QA) oraz certyfikowany ekspert z zakresu zarządzania ryzykiem (WIB). Praktyk z długoletnim doświadczeniem zawodowym w sektorze finansowym (NBP, PBK SA, BPH SA, BOŚ SA) i w sektorze IT (SAS Institute, COI), w tym w zakresie audytu wewnętrznego i systemu kontroli wewnętrznej/zarządczej oraz zarządzania ryzykiem. Obecnie Dyrektor Departamentu Audytu i Kontroli Wewnętrznej w Centralnym Ośrodku Informatyki oraz Wiceprezes Instytutu Audytorów Wewnętrznych IIA Polska.

dr inż. Marcin Aptekorz, MBA – Prawnik, Informatyk, Manager. Absolwent Informatyki w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Międzynarodowej Szkoły Biznesu w Central Connecticut State University, USA. Posiada Bogate doświadczenie w zarządzaniu bezpieczeństwem i kierowaniem projektami i działami IT w dużych organizacjach: przemyśle, spółkach skarbu państwa, instytucjach z sektora finansów publicznych oraz dużych i rozproszonych przedsiębiorstwach z kapitałem zagranicznym.

Marcin Dublaszewski ma ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe związane z audytem i kontrolą wewnętrzną w sektorze rządowym, samorządowym jak i w spółkach prawa handlowego. Tworzył funkcję audytu w wielu podmiotach publicznych. Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu audytu wewnętrznego na kilku polskich uniwersytetach, autor publikacji z zakresu audytu wewnętrznego,  zarządzania ryzykiem oraz kontroli zarządczej. Prowadzący kursy z zakresu audytu wewnętrznego, zarządzania ryzykiem i kontroli zarządczej dla wielu instytucji w Polsce. Prezes Zarządu IIA Polska kadencji 2023 – 2026.

Doświadczenie w realizacji wielu projektów z zakresu oceny i doradztwa procesów zarządzania ryzykiem oraz wdrażania kontroli zarządczej; z obszaru nadzoru właścicielskiego w spółkach związanych z podmiotami publicznymi. Koordynator projektów dotyczących oceny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w oparciu m.in. o normę ISO 27001.  Przez 4 lata członek Panelu Audytu w European Union Agency for Law Enforcement Training CEPOL. Trener i wdrożeniowiec z zakresu systemów informowania o nieprawidłowościach oraz ochrony sygnalistów. Biegły sądowy z zakresu nadużyć w sektorze publicznym.

Certyfikowany trener audytu Ministerstwa Finansów, posiadacz kwalifikacji CIA, CGAP, CRMA, QVal oraz Ministra Finansów (nr 867/2004). Posiadacz desygnacji Approved Whistleblowing Officer, Audytor Wiodący ISO 27001 oraz Certified in Cybersecurity Certification (ISC)2.

Maciej Piołunowicz -  posiada ponad 15-letnie doświadczenie jako audytor wewnętrzny w bankach. Od

  • 2010 roku jest dyrektorem Departamentu Audytu Wewnętrznego w Banku Gospodarstwa Krajowego
  • (BGK) – Polskim Banku Rozwoju, gdzie kieruje 26 osobowym zespołem audytorów.
  • Jest członkiem IIA Standards Board – 20 osobowego zespołu osób z całego świata wybranych przez IIA Global, którzy przygotowali nowe Standardy IIA.
  • Viceprezes IIA Polska, gdzie odpowiada m.in. za współpracę międzynarodową z innymi Instytutami. Z IIA Polska współpracuje od prawie dwóch dekad. Posiada certyfikat CIA.
  • Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu audytu wewnętrznego w SGH oraz na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
  • Autor artykułów z zakresu audytu wewnętrznego i ładu korporacyjnego publikowanych w wiodących polskich gazetach i czasopismach.
  • Prelegent  na konferencjach w Polsce i zagranicą, w tym na międzynarodowych konferencjach IIA w Singapurze i w Chicago, konferencji ISACA North America w Nowym Orleanie, oraz na konferencjach lub webinariach w Ghanie, Peru, Malezji, Nigerii, Ugandzie i wielu innych.

dr Joanna Przybylska – członek Zarządu IIA Polska, doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Finansów Publicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, audytor wewnętrzny (egzamin MF), Certified Government Auditor Professional (CGAP), audytor wiodący systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001, audytor systemów zarządzania działaniami antykorupcyjnymi ISO/IEC 37001, biegła sądowa z zakresu audytu wewnętrznego przy Sądzie Okręgowym w Poznaniu, Wiceprzewodnicząca Komisji Etyki Instytutu Audytorów Wewnętrznych IIA Polska w kadencji 2020-2023, pełnomocniczka Rektora UEP ds. koordynacji kontroli zarządczej,  kierownik studiów podyplomowych z zakresu audytu wewnętrznego, compliance, kontroli i obszarów pokrewnych, CSR i raportowania niefinansowego (ESG). Wykładowczyni akademicka z kilkunastoletnim stażem, autorka i redaktorka licznych publikacji naukowych. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w audycie zewnętrznym i wewnętrznym. Ukończyła Master of Public Administration in Digital Transformation oraz Accreditation in Internal Audit Quality Assessment/Validation.

Barbara Ciemała -  Ekspertka ds. bezpieczeństwa finansowego biznesu, audytorka wewnętrzna, audytorka śledcza, kontrolerka i biegła sądowa z zakresu ekonomii śledczej, pełniąca funkcję biegłego sadowego przy sądach okręgowych w Warszawie, Katowicach oraz Bydgoszczy. Jest członkiem polskiego Stowarzyszenia ACFE - Ekspertów ds. Przeciwdziałania Oszustwom, Nadużyciom Gospodarczym i Korupcji oraz Stowarzyszenia Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Warszawie.W znaczący sposób przyczyniła się do bezpieczeństwa setek firm i instytucji publicznych, pomagając im uniknąć poważnych nadużyć finansowych i chroniąc przed wielomilionowymi stratami. Jej ekspertyza obejmuje wydawanie opinii w zakresie nadużyć gospodarczych oraz identyfikację zagrożeń i ryzyka w organizacjach. Posiadając ponad 25 lat praktyki zawodowej, pełniła funkcje audytorki i kontrolerki w instytucjach państwowych, takich jak Najwyższa Izba Kontroli, Urząd Kontroli Skarbowej, Śląski Urząd Wojewódzki oraz Kancelaria Prezesa Rady Ministrów. Aktywnie współtworzyła ustawę o kontroli w administracji rządowej. Jest ekspertką w dziedzinie kontroli finansowej i rachunkowości spółek oraz podmiotów publicznych. Jest prekursorką zmian w kontroli, reprezentując organy centralnej administracji rządowej. Posiada również ponad 15 letnie doświadczenie menadżerskie oraz zdolności w zarządzaniu dużymi projektami i wprowadzaniu zmian. Dodatkowo angażuje się w szkolenia prokuratorów, aplikantów i studentów prawa, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem w obszarze ekonomii śledczej.

Sabina Śleziak -  Doświadczona ekspertka w dziedzinie finansów publicznych i rachunkowości podmiotów publicznych. Przez lata swojej kariery zawodowej zdobywała cenne doświadczenie w obszarze księgowości, uczestnicząc w praktykach w renomowanym Biurze Rachunkowym. Posiada certyfikat księgowego, który uzyskała w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce Zarząd Główny w Warszawie Oddział Okręgowy w Katowicach. Doskonaliła swoje umiejętności uczestnicząc w szkoleniu teoretycznym z zakresu Aplikacji Kontrolerskiej, zorganizowanym przez Najwyższą Izbę Kontroli. Jej wieloletnia praktyka zawodowa obejmuje ponad 16 lat pracy jako kontrolerka w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim. Specjalizuje się w przeprowadzaniu kontroli finansowych w jednostkach samorządu terytorialnego oraz jednostkach administracji zespolonej. Jej obszar odpowiedzialności to m.in. gospodarka finansowa, wykorzystanie dotacji, realizacja dochodów, prawidłowość planowania, wydatkowania środków, prowadzenie ewidencji księgowej oraz sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych. Aktywnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, prowadząc szkolenia w zakresie metodologii przeprowadzania kontroli środków publicznych oraz sporządzania zawiadomień do organów ścigania i rzecznika dyscypliny finansów publicznych. 

Anna Tałach – Audytor wewnętrzny w Departamencie Audytu i Kontroli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, wieloletni pracownik administracji samorządowej realizujący zadania z zakresu kontroli gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych. Odbyła studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim – kierunek: audyt i kontrola wewnętrzna, na Uniwersytecie Śląskim – kierunki: zarządzanie i administracja oraz dziennikarstwo oraz na Uniwersytecie  Ekonomicznym w Katowicach – kierunek: rachunkowość.

Iwona Bogucka – Skarbnik IIA Polska,  absolwentka prawa, MBA, MPA, DBA, LL.D. audytor wewnętrzny, posiadaczka uznanych międzynarodowych i krajowych certyfikatów. Approved Compliance Officer ACO, Approved Compliance Expert ACE. Audytor ISO LA 27001, LA 22301, IS0 31000, CRMA. Doświadczony menedżer w audycie wewnętrznym i zewnętrznymi z kilkunastoletnim doświadczeniem w kluczowych obszarach zarządzania finansami publicznymi. Wykładowca na studiach wyższych i podyplomowych, konsultantka, a także autorka i współautorka publikacji naukowych i popularyzatorskich.

Bruno Żółtowski – psycholog biznesu, wykładowca. Na co dzień doradza menedżerom i wspiera zarządy firm w budowaniu strategii HR. Diagnozuje potrzeby organizacji i projektuje procesy rozwojowe dla firm i instytucji. Specjalizuje się w zwiększaniu wydajności zespołów, poprawianiu współpracy i tematyce zarządzania czasem. Wykorzystuje doświadczenia zawodowe zdobyte w pracy trenera biznesu, wykładowcy i przedsiębiorcy, co pomaga mu syntetyzować wiedzę i skuteczniej rozwiązywać problemy Klientów.

Ukończył studia magisterskie i doktoranckie z zakresu psychologii, studia menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej, szkołę coachingu, Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, liczne szkolenia dla trenerów i z zakresu Lean Management.

Piotr Jaworski – Sekretarz IIA Polska - Audytor, trener biznesu i wykładowca akademicki z ponad 20-letnim doświadczeniem. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako szef audytu w największych polskich przedsiębiorstwach, w sektorze publicznym oraz jako pracownik misji pokojowych na Bałkanach. 

Robert Gołdecki - MBA / MPA / CGAP / CCPF / e-MBA w koordynowanej opiece zdrowotnej / Audytor ISO 27001, ISO 22301, ISO 9001. Audytor wewnętrzny w JSFP z wieloletnią praktyką  w realizacji zadań zapewniających i doradczych oraz budowaniu i kierowaniu zespołem audytu i kontroli wewnętrznej instytucjonalnej. Absolwent kierunków: Finanse i Rachunkowość oraz Finanse i Bankowość Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu (wcześniej WSB w Toruniu), a także studiów podyplomowych z audytu wewnętrznego i kontroli, administracji samorządowej, zarządzania oświatą.  Absolwent Akademii Zarządzania IT Administracji Publicznej na kierunku Informatyka o specjalności Systemy Zarządzania. Lider Cyfrowej Transformacji Administracji Publicznej.
Członek Instytutu Audytorów Wewnętrznych IIA Polska, Koordynator Kujawsko-Pomorskiego Koła Regionalnego IIA Polska, Członek Komisji Certyfikacyjnej IIA Polska. Wykładowca akademicki, docent WSG.

dr Katarzyna Olejko - Adiunkt w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Autorka programu oraz kierownik studiów podyplomowych z obszaru zarządzania. Autorka licznych publikacji o charakterze praktycznym oraz naukowym.

Koordynatorka współpracy UE w Katowicach z IIA oraz organizatorka cyklicznej ogólnopolskiej konferencji pt. Perspektywy rozwoju nadzoru korporacyjnego oraz audytu wewnętrznego.
Praktyk - wieloletni audytor wewnętrzny oraz dyrektor finansowy w GK notowanych na GPW. 

Wojciech Ogiela

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu.

Wieloletni pracownik Ministerstwa Finansów, zatrudniony w komórkach odpowiedzialnych za funkcję audytu wewnętrznego oraz koordynację kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych.

W 2004 roku złożył z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego. Posiada 19 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych. W 2016 roku pełnił funkcję Członka niezależnego Komitetu Audytu dla działów administracji rządowej: budżet, finanse publiczne oraz instytucje finansowe.

Od grudnia 2018 roku odpowiedzialny jest za realizację zadań Ministra Finansów w zakresie koordynacji kontroli zarządczej i audytu wewnetrznego – obecnie naczelnik Wydziału Koordynacji Kontroli Zarządczej i Audytu Wewnętrznego w Sektorze Publicznym w Departamencie Efektywności Wydatków Publicznych i Rachunkowości Ministerstwa Finansów.

Propagator koncepcji Audyt wewnętrzny 2.0 w sektorze publicznym. Pomysłodawca, a także współautor formularza oraz metodyki przeprowadzania samooceny i walidacji funkcji audytu wewnętrznego w sektorze publicznym z wykorzystaniem formularza Quality@w, pomysłodawca Prog@mu Wiedza i umiejętności = kompetencje oraz Modelu kompetencyjnego dla osób prowadzących audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych.

Inicjator projektu pt. Plan działania na rzecz poprawy jakości audytu wewnętrznego, który realizowany jest przez Ministerstwo Finansów we współpracy z Komisją Europejską i Organizacją Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) w ramach Instrumentu Wsparcia Technicznego (TSI).

Wojciech Jóźwicki

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, urzędnik służby cywilnej. Ukończył studia podyplomowe z zakresu audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych oraz odbył praktykę w zakresie audytu wewnętrznego w rozumieniu art. 286 ustawy o finansach publicznych.

Zatrudniony w Ministerstwie Finansów w komórce odpowiedzialnej za koordynację kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych od 2015 r. Prowadzi projekt pt. Plan działania na rzecz poprawy jakości audytu wewnętrznego, który realizowany jest przez Ministerstwo Finansów we współpracy z Komisją Europejską i Organizacją Współpracy Gospodarczej i Rozwoju w ramach Instrumentu Wsparcia Technicznego.

Marek Januszczyk

Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania i audytu IT (Uniwersytet w Białymstoku, Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Białymstoku, Polska Akademia Nauk).

Audytor wewnętrzny od 2002 r. posiadający kwalifikacje i certyfikaty w zakresie audytu wewnętrznego: MF 9/2003, CIA, CISA, CGAP, QA IIA (Internal Audit Quality Assessment). Wieloletni praktyk audytu wewnętrznego w jednostkach sektora publicznego jako audytor wewnętrzny oraz kierownik komórki audytu wewnętrznego. Autor publikacji z zakresu finansów publicznych, rachunkowości budżetowej i kontroli zarządczej oraz współautor książki „Wzory dokumentów audytu wewnętrznego z komentarzem i przykładami zadań”. Wykładowca w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury z zakresu finansów publicznych, kontroli zarządczej i bezpieczeństwa informacji oraz wykładowca na Studiach Podyplomowych z zakresu bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych na Wydziale Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku.

Od sierpnia 2022 roku audytor wewnętrzny w komórce koordynacji kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego w Ministerstwie Finansów.

Ewa Kłopotek

Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w prowadzeniu audytu wewnętrznego w jednostkach sektora rządowego. Od 2019 roku w Wydziale Koordynacji Kontroli Zarządczej i Audytu Wewnętrznego w Sektorze Publicznym Departamentu Efektywności Wydatków Publicznych i Rachunkowości Ministerstwa Finansów realizuje zadania związane z koordynacją audytu wewnętrznego.

Jest współautorem Modelu kompetencyjnego osób prowadzących audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych.

Monika Antolik

posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w administracji publicznej, obejmujące zarówno poziom rządowy, jak i samorządowy. Przez wiele lat pełniła funkcję koordynatora kontroli zarządczej w centralnym urzędzie administracji rządowej, a od 2021 r. jest pracownikiem Wydziału Koordynacji Kontroli Zarządczej i Audytu Wewnętrznego w Sektorze Publicznym. Jest także współautorką Modelu kompetencyjnego osób prowadzących audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych.

Anna Kołodziejczyk

Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w jednostkach administracji sektora rządowego, w tym w obszarach związanych z koordynacją kontroli zarządczej i zarządzaniem ryzykiem, a od 9 lat związana z audytem wewnętrznym. Od 2020 roku audytor wewnętrzny w Wydziale Koordynacji Kontroli Zarządczej i Audytu Wewnętrznego w Sektorze Publicznym w Departamencie Efektywności Wydatków Publicznych i Rachunkowości Ministerstwa Finansów. Koordynator Progr@mu Wiedza i umiejętności = kompetencje, współautor Modelu kompetencyjnego dla osób prowadzących audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych.

Małgorzata Nowicka

Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz Krajowej Szkoły Administracji Publicznej w Warszawie. Ukończyła również Podyplomowe Studia Prawa Pracy na Uniwersytecie Łódzkim oraz Akademię Ewaluacji Programów Rozwoju Społeczno-Gospodarczego na Uniwersytecie Warszawskim.

Pracowała w komórkach do spraw zarządzania zasobami ludzkimi w administracji rządowej, obecnie zatrudniona w wydziale odpowiedzialnym za koordynację audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej w sektorze publicznym. Brała czynny udział w przygotowywaniu przepisów wykonawczych do ustawy o finansach publicznych w zakresie audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej.

Telefon kontaktowy do Komitetu Organizacyjnego Konferencji:

  • dr inż. Elżbieta Paliga - 695 419 546
  • Elżbieta Solska - Kuchciak 602 477 797
  • Monika Dziechciarz - Wnuk - 538 509 606
  • Grzegorz Palus - 888 765 937

Partnerzy

1.png<2.png3.pngpion-1.jpg
rgblogo-metropolia-pelne-fuksja-1000px.jpg6.png

Ta strona używa cookies
Strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony oraz prawidłowego działania wtyczek społecznościowych (Facebook), a ponadto w celu umożliwienia działania narzędzi analitycznych (Matomo). Jeżeli wyrażają Państwo zgodę na wszystkie wykorzystywanie plików cookies, prosimy o kliknięcie w przycisk „Akceptuję wszystkie”. Jeżeli chcieliby Państwo zmodyfikować działanie plików cookies, prosimy wybranie, na które pliki cookies wyrażają Państwo zgodę przez zaznaczenie odpowiedniego pola poniżej. Ponadto w razie problemów instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek oraz szczegółowe informacje na temat działania plików cookies znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności  
(w części pod nazwą „Pliki cookies”).”

Zapisano
Zapisano